UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Wowka tu nikt nie przedstawił jeszcze konkretnej analizy ekonomicznej. Wasze argumenty przeciw, to koszty bezpośrednie, (bo argumenty o drogim utrzymaniu drogi wodnej z alternatywa utrzymania droższej do Bałtyjska i ekologów o zagrożeniu śledzia są niepoważne). Mnie przekonasz jak przedstawisz mi wyniki analizy, w której to koszyty bezpośrednie będą większe od zysków, które daje rozwój turystyki w tym regionie szeroko rozumianym. Według mnie odpowiednie inwestycja w infrastrukturę i promocje, sprowadzą bum gospodarczy do regionu elbląskiego. Przekop, zalew z marinami i promami miedzy mierzeja a Tolkmickiem, Elblągiem i Fromborkiem, parkingi i drogi, zagospodarowany Kanał Elbląski i atrakcyjny, osada Tuso, Frombork, Malbork, szlaki piesze, konne, rowerowe na Wzniesieniu Elbląskim (małe Bieszczady), kolej nadzalewowa, szlak pielgrzymkowy św. Wojciecha, kilka imprez krajowych (np. „ Festiwal Wikingów i Słowian. ” , regaty itp. ), stadniny, gospodarstwa agroturystyczne itd. .. .PO PIERWSZE TUTYSTYKA SAMORZĄDOWCU!!!
WojŁawrynowicz