UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Wowka tu nikt nie przedstawił jeszcze konkretnej analizy ekonomicznej. Wasze argumenty przeciw, to koszty bezpośrednie, (bo argumenty o drogim utrzymaniu drogi wodnej z alternatywa utrzymania droższej do Bałtyjska i ekologów o zagrożeniu śledzia są niepoważne). Mnie przekonasz jak przedstawisz mi wyniki analizy, w której to koszyty bezpośrednie będą większe od zysków, które daje rozwój turystyki w tym regionie szeroko rozumianym. Według mnie odpowiednie inwestycja w infrastrukturę i promocje, sprowadzą bum gospodarczy do regionu elbląskiego. Przekop, zalew z marinami i promami miedzy mierzeja a Tolkmickiem, Elblągiem i Fromborkiem, parkingi i drogi, zagospodarowany Kanał Elbląski i atrakcyjny, osada Tuso, Frombork, Malbork, szlaki piesze, konne, rowerowe na Wzniesieniu Elbląskim (małe Bieszczady), kolej nadzalewowa, szlak pielgrzymkowy św. Wojciecha, kilka imprez krajowych (np. „ Festiwal Wikingów i Słowian. ” , regaty itp. ), stadniny, gospodarstwa agroturystyczne itd. .. .PO PIERWSZE TUTYSTYKA SAMORZĄDOWCU!!!

WojŁawrynowicz