UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Już egzystuje most kontenerowy Gdańsk - Odessa a wszystkie większe firmy kontenerowe mają stałe trasy do portów Ukrainy. Z krajów skandynawskich Ukraina importuje przede wszystkim kruszywo i ryby mrożone. Niewielkie ilości drobnicy, która też w większości wypadków idzie kontenerówką. Kruszywo idzie bezpośrednio, 70 % ryb mrożonych tez. To co idzie w transporcie kołowym sunie porzez Kłajpedę. śladowe ilości przez Gdańsk lub Szczecin - Świnoujście. Rozmawiałem dzisiaj z przyjaciółmi z Kijowa i Ilichewska. Śmiali się do rozpuku z pomysłu "okna na świat" z torem wodnym 2,5 m. Wmawianie nam, że niewydarzony pomysł studencika jest "zainteresowaniem biznesu ukraińskiego portem w Elblągu" to już nawet nie jest kpina. To zahacza o prokuratora. Jeszcze jeden cytat z powyższej strony "Na szczescie, w tym samym czasie wiele szacownych osób i organizacji dolaczylo sie do naszej inicjatywy. Wsród nich sa takie powazne organizacje, jak Uniwersytet Baltycki z Uppsali, tygodnik ukrainski „ Dzerkalo Tyznia” , dziennik „ Lwiwska Hazeta” , Zwiazek Ukrainców w Polsce, tygodnik polskich Ukrainców „ Nasze Slowo” , liceum ukrainskie w Górowie Ilaweckim czy Baltic Transport Journal. " To jest ten ukraiński "powazny biznes". .. Elblagowi gratulujemy dyrektora portu :)))))

rapaport_XXL