UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Wydział Strategii i Rozwoju w UM - generacyjny trzon stanowią osoby nie mające żadnych doświadczeń z komercyjną działalnością w obszarze reklamy, relacji inwestorskich czy też public relations. Może z kilkoma wyjątkami (pani Beato pozdrawiam).I trochę też błądzi w swoim wywodzie p. Wilk - herb miasta to element związany z tradycją natomiast każdy powazny ośrodek miejski oprócz herbu posiada także kompleksowy system identyfikacji: (1) logo miasta - może korzystać z elementów istniejących w herbie ale nie musi (2) hasło główne - reklamujące istotę ośrodka miejskiego (3) tysiące zabawek reklamowych - naklejki pod numery rejestracyjne na samochodzi, długopisy, czapeczki, wizytówki itd. (4) strona internetowa - kurcze ja chętnie ściągnąłbym sobie jakąć uchwałę RM w pliku albo fajne tapety o naszym mieście...logosy i dzwonki też można i wiem, że miasta w Holandii tak robią... Teraz rzecz oczywista. Elbląg potrzebuje około 2mln na taki system a takiej kwoty pewnie w budżecie nie ma. Jest to system naczyń połączonych: jaki budżet - taka promocja miasta - i taki też efekt końcowy czyli nieznajomość naszego miasta na zewnatrz. Pozdrawiam z akademika w Warszawie
Michał