UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Popieram ten pomysł w 100 %, jako rowerzysta który, nie schodzi z roweru przez cały rok, zimą codziennie dojeżdżam do pracy na drugi koniec miasta, potwierdzam potrzebę budowania takiej ścieżki z polbruku jest najbezpieczniejsza ze znanych mi nawierzchni asfalt w pewnych sytuacji jest śliski, ponieważ nawet w najbardziej mokre lub zmrożone dni nie jest on śliski i koło trzyma się mocno powierzchni. Natomiast po smutnych doświadczeniach tworzenia takiej ścieżki rowerowej u zbiegu ulic 3-maja i 1-maja przy PZU, proszę aby robił to specjalista człowiek z przynajmniej podstawowym doświadczeniem jazdy na rowerze. Niech ktoś spróbuje wykonać manewr skrętu wdłuż wyznaczonej ścieżki przy bardzo wolnej jeździe np 12 km/h w tym miejscu. Łuk na takiej trasie musi być dokładnie sprofilowany i dostosowany do szybkości roweru a nie możliwości wkomponowania go w chodnik dla pieszych drodzy specjaliści. Dla niewtajemniczonych średnia szybkość roweru to około 20 km/h, osobiście jeżdżę 30 km/h aby zdążyć do pracy przez całe miasto. W związku z tym chciałbym aby piesi też byli bezpieczni w pobliżu takich ścieżek. Profesjonalnie zrobiona ścieżka jest lepsza niż jej brak a jeżdzę rowerem przez cały rok już 15 lat od momentu mody na rowery górskie

Chyliński Tomasz