UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Własnie po to by móc przeznaczyc pieniądze na drogi, mosty itp. należy pozostawić dzialalność gospodarcza inwestorom prywatnym. Tworzenie warunków stwarza możliwości powstawania inwestycji lecz nie zawsze musi przynosić zysk (przewaga przychodow nad kosztami). Miejsca pracy nie są zyskiem. Nie realizuje sie inwestycji dla stworzenia miejsc pracy, inaczej nie należałoby widzieć nic zlego w przeroście zatrudnienia w państwowych firmach. Można bez głebszych analiz powiedzieć kto będzie pewnym beneficjentem tej inwestycji, netychmiast: firmy przygotowujące analizy, wykonawcy robót, firmy ktorym bedzie sie zlecać eksploatację, konkretne firmy ktorych rachunki odnotują rzeczywisty przychód. Natomiast potencjalne zyski osiągnie ogół, i to po długim czasie kiedy trudno bedzie ocenić wpływ inwestycji na potencjalne przychody. Poza tym, zastanawia mnie ciąg decycyjny: budujemy port, ale nie ma jak do niego dopłynąć, więć wykonajmy kanał, nastepnie kanał bedzie zamulany, więc pogłebmy zatokę ..... I wszystko dla rozwoju regionu i aby podatki były coraz niższe.

pion