A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@Antylibek - Za PRL-u nie było internetu, telefonów, komputerów, konkurencji. Lidzie pisali do siebie listy, karty, zyczenia. , paczki, przekazy pocztowe, było inne hobby jakieś znaczki i tysiąc innych historii które teraz się zmieniły i nieudolni prezesi nie zrobili reformacji przez te lata
Bzdury
Moja opinia o poczcie jako odbiorcy jest zła - chaos robienie kramików i temu podobne. Jako ex kurier Amazona - archaizm. Poczta straciła pozycje bo utrzymywała etaty zamiast stawiać paczkomaty i stawiać na kuriera. Pani w okienku wydaje w godzinę 30 przesyłek a ja jako kurier dostarczałem 15 paczek pod drzwi albo do rąk adresata Widziałem kurierów w Elblągu - nie zazdroszczę im pracy - samochody zawalone paczkami - w Amazonie dostawałem posegregowane bagi wysokie na metr gdzie były paczki na poszczególne stopu Rekordem była firma która odbierała po dwa bagi zresztą firma polskojęzyczna... uwaga o przeroście kadr słuszna ale i szybkość prac Pań czasami okropna. Życie, .....
@MariuszLewandowski-Fc - Ile można dopłacać do bankruta!!! Wystarczy. Trzeba zwalniać i zamykać a resztę sprywatyzować. Nikt nie będzie miliardów pompować tylko po to by sztucznie etaty trzymać. To są pieniądze podatnika każdego i z lewa i prawa!!! Dość.
Nikt nie mówi o pompowaniu w bankruta... Rynek usług kurierskich będzie rósł chyba że USA wypowiedzą Chiną wojnę handlową i przyłączy się do niej Europa i chyba zabawa z upadającymi rządami w tym kierunku idzie. Wtedy zostanie tylko rynek przesyłek krajowych a ten się skurczy więc wojna cenowa albo wojna o nowe usługi i wygodę odbiorcy. W Niemczech pocztę przejął DHL w całości a jego doręczyciele mają rowery mini-dostawczaki albo busy. Etaty właśnie likwidują - ile ich zostanie zobaczymy....
Za PRL to Państwo narzucało ceny. Na znaczek, na litr mleka w mleczarni na przykład. Żyło się łatwiej, bo o ceny się nie martwiono, tylko o produkcję...
@Rzeczywistość - "Prokuratura Okręgowa w Warszawie powierzyła Delegaturze CBA w Warszawie prowadzenie śledztwa w sprawie nieprawidłowości w PKP Cargo, w związku z wykonywaniem decyzji Prezesa Rady Ministrów z 2022 roku w sprawie transportu węgla, co spowodowało szkodę 376,3 mln zł. Nepotyzm, kolesiostwo oraz brak troski o dobro wspólne, jakim jest Spółka PKP CARGO, doprowadził do obecnej, niezwykle trudnej sytuacji Spółki "
@MariuszLewandowski-Fc - Dokładnie tak, zgadzam się w pełni.