A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
jesli juz trzeba budowac no to wariant nr 1 jest najlepszy, tam nic nie ma poza krzakami pomiedzy gora chrobrego, a gesia gora.
Wszystkie proponowane trasy są na obrzeżach B.. Nie chcecie ruchu w B, proszą samochody zostawiać na Marymonckiej.
Czemu nie ma najkrótszej propozycji od leśniczowki do parki gu G. Chrobreg(?)
Temat powinien być już zamykany łącznikiem przez Okólnik do Grunwaldzkiej a nie dywagowaniem nad nad łącznikiem na OBRZEŻACH Bażantari. A propos gdzie bażanty?
Poszerzyć Bema, w którą stronę?
Elbląg to jeden z wiekszych objawów samochodozy jaki widziałem. Większość nie wyobraża sobie życia bez samochodu, bo tutaj to element statusu społecznego jak na prowincji :) Chodzenie pieszo jest dla plebsu; )
Buspas w Elblągu-na ul. Wschodniej niech zrobią. Nikomu nie będzie przeszkadzać a będą mogli się pochwalić że mają.
@jaro - Od Łęczyckiej do Saperów, z rondem na tym skrzyżowaniu. Rondo zamiast świateł upłynni ruch
Wariant 1 niszczy parking i stok na Górze Chrobrego, którą można pokryć igielitem i wykorzystywać cały rok. Wariant przez Działkową nic nie daje tylko korki powiększy na Kościuszki (w przyszłości do rozważenia jako odnoga Wschodniej celem zabudowy ul. Działkowej). Najbardziej odleciał Pytliński bo każde dziecko z osiedla przy Młynie wie że w dolinie koło straży są mokradła i bagno, koszty byłyby gigantyczne palowania i największe zniszczenia dla przyrody z uwagi na najdłuższy odcinek. Straż pożarna i wojsko dalej nie miałyby wyjazdu na Bema, nie mówiąc o rondzie rawska-grottgera które dalej byłoby zakorkowane. Poza tym wszystkie powyższe koncepcje niszczą plany Europarku pomiędzy górami i wiele terenów cennych przyrodniczo. Zostają TYLKO warianty 2 i 3 po starej drodze, które można poprowadzić pomiędzy nasypami aby droga nie była widoczna od strony bażanta lub w obsypanym naziemnym tunelu.
Wszystkiemu winien jest PiS. Oglądam TVN to wszystko wiem !!!