UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

@Wladymir. - To może spróbujmy argumentów czysto logicznych / ekonomicznych. Nie zakłada / buduje się portów w centrum miasta. Port nad wąską i płytką rzeką to koszty holowania dla armatorów i utrudnienia nawigacyjne dla kapitanów. Parking dla TiRów nie ma infrastruktury przeładunkowej ani transportowej, nie ma także przestrzeni do jej wybudowania. Tor wodny o długości 22 km i parametrach 60 / 2,5 m to 110 000 000 zł. Docelowy tor 100 / 5 m stosownie drożej, cena za 1metr d=sześcienny to minimum 40 zł netto. To, co zrobiła propaganda i socjopatia to nie inwestycja tylko dewastacja w służbie kampanii wyborczych nie mająca nic wspólnego z rachunkiem ekonomicznym ani logiką. Pan senator i grupa elbląskich decydentów mają w tym nieco inny interes. Do zmarnotrawienia jest jeszcze miliard złotych tylko po to żeby dowiedzieć się, że to nie ma sensu i z tej forsy bez żadnych wałków można wycisnąć przynajmniej 10%. Czas trwania budów to przynajmniej 6 do 10 lat i to jest motywacja pana dyrektora parkingu dla TiRów. Dociągnie na stanowisku niemal do emerytury... Płaci za to uczciwy podatnik w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym mając głowę zrytą bajkami o sensie ekonomicznym tego marnotrawstwa.

GłębokaMyśl