A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Mądre słowa, inteligentnego człowieka. Serce rośnie że Elblążanie nie dają się omamić prymitywnej propagandzie prowadzonej na zlecenie wiadomych sił politycznych.
zauważyłem taki nowy trend, tzn nie znam się to zabiorę głos i coś mądrego powiem, i tak mamy wybitnych specjalistów zalecających gdzie jeździć rowerem a gdzie broń Boże nie jechać bo to grozi śmiercią, tu mamy znawcę od powodzi, cofki itd, ani jeden ani drugi nie ma zielonego pojęcia o czym mówi bo nie posiada żadnego wykształcenia czy to budowlanego czy też hydrologicznego, mimo to w niczym to im nie przeszkadza,
Panie Redaktorze mam nadzieje ze do czasu wyborow elblazanie beda mieli okazje przeczytac nazwiska osob odpowiedzialnych za doprowadzenie naszego najwiekszego odkrytego basenu w Europie do totalnej ruiny. Proponuje dziennikarskie sledzwtwo i przedstawienie nazwisk politykierow, ktorzy swoim nierobestwem, niechlujstwem i niegospodarnoscia doprowadzili ten obiekt do totalnej ruiny i nikt nie poszedl za to siedziec. Rzetelny materiał pozwoli wyborcom poznac te nazwiska i odsunac te osoby od wladzybo nadal niszcza nam elblag. Druga sprawa to brak polaczen statkami z elblaga do miejscowosci polozonych na mierzeji wislanej. w weekendy z elblaga powinny odplywac statki do Kątów Rybackich i Krynicy. Niestety prozno szukac takich atracji. A w czasach remontu drogi na mierzeje byloby to wybawieniem. Niestety brak juz na bulwarze przystani pasazerskiej. Ten fakt swiadczy o braku myslenia wladz miejskich, cala swoja energie skierowali na wlake z polskim rzadem a zupelnie zapomieli o sprawach przyziemnych i lokalnych. Elblag powinien miec przystan pasazerska z mozliwoscia plywania do kurortow na mierzeji, trojmiasta. Niestety tu nawet komunikacja miejska zostala zlikwidowana a co dopiero zegluga pasazerska. Tu nie ma niczego. Jedynie mozna w tym bagnie pokrecic sie w diabelskim kole i posluchac niec nie wnaszocych debat prowadzonych przez amatorow bijacych piane. zero merytoryki i skutecznego dzialania na rzecz miasta. Dlatego ta wladze miejcka trzeba jak najszybciej obalic
@Wrryu - Informuję szanownego Pana, że wszystkie stwierdzenia odnośnie podwyższonego ryzyka powodzi w Elblągu konsultowane były z profesorem Romanem Cieślińskim z Zakładu Hydrologii UG.
Panie Gęsicki, ideę przekopu Mierzei Wiślanej i modernizację portu w Elblągu opracowali eksperci- profesorowie, jeszcze przed powstaniem partii PiS. Ja jestem zwykłym, szarym zjadaczem chleba, jednak jako już stary elblążanin, kibicuję tej inwestycji, bo to szansa na odrodzenie gospodarcze naszego miasta. Jestem zdania, że coś za coś i bez przesady z tą betonozą, można zawsze popłynąć na Nogat przez Kanał Jagielloński, tam jest wszystko po staremu. Pańskim tokiem rozumowania, to port w Szczecinie powinien być zamknięty, bo leży od ujścia Świny do morza jakieś 60 km i tor żeglugowy jest tam non stop pogłębiany- mam na myśli Zalew Szczeciński. Na zakończenie dodam, że życie wszystko skoryguje i okaże się, jaką w przyszłości rolę będzie pełnić całą inwestycja, myślę że wreszcie Polska część Zalewu odetchnie od ruskich fobii przetrzymywania polskich jednostek po ich stronie. Pozdrawiam serdecznie i życzę pogody ducha I trochę lokalnego patriotyzmu.
jesli juz o betonie mowa to prosze zobaczyc co nasza wladzuchna miejska zrobila z terenem przy lesniczowce debica. Ciche, urokliwe miejsce zamienili na szeroki wybetonowany plac niczym plac czerwony do defilad w moskwie. Czy ktos wydal wyrok na elblag aby zniszczyc tu wszelkie dobra i walory tego miasta jakie tu jeszcze zostały? Bażantarnia powinna byc terenem chronionym wolnym od betonozy. Niestety niedlugo na czerwonym szlaku postawia lampy i wyloza polbrukiem z barierkami. Ten las miejski z roku na rok jest sukcesywnie niszczony i betonowany.
@Tysiek - Nie ma wrót sztormowych na rzece Elbląg
Na pewno? Była jeszcze chyba LucynaLupina, rozpowszechniała te same treści, ale zaniechał tak podpisywać swoje wpisy.
Komuna wraca w pełnej okazałości, jeszcze te wybory i już
Każda rura w trakcie eksploatacji pokrywa się różnymi nalotami w zależności od charakteru środowiska