Tramwajowa inwestycja

20
14.04.2005
58 mln zł kosztować będzie budowa trakcji tramwajowej na ul. Ogólnej oraz przebudowa zajezdni przy ul. Browarnej. Prace zakończą się w 2006r.
W marcu br. ogłoszony został przetarg na roboty budowlane związane z projektem "Rozbudowa systemu transportu publicznego - trakcja tramwajowa w Elblągu". 6 kwietnia natomiast prezydent Henryk Słonina podpisał umowę z wojewodą warmińsko-mazurskim Stanisławem Szatkowskim dotyczącą realizacji całości zadania. Inwestycja zakłada budowę trakcji tramwajowej na ul. Ogólnej wraz z przebudową fragmentów tej ulicy oraz przebudowę układu torowego na terenie zajezdni przy ul. Browarnej. Koszt przedsięwzięcia to 58 mln zł., w tym dofinansowanie unijne (w ramach ZPORR) to 75 proc. kosztów kwalifikowanych. Zakończenie prac planowane jest na 2006 r.
A

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Tyle kasy pojdzie w bloto po co to robic skoro tam jezdza autobusy bezsensu Niew wiem kto to wymyslil i zaakceptowala ale na pewno troche na tym zarobil
lewy (2005.04.14)

info

0  
  0
Ja natomiast uważam, że przedłużenie linii tramwajowej to świetny pomysł. Autobusy będą odciążone, transport szybszy, a i środowisko wyjdzie na tym lepiej (wszak tramwaje są dla niego mniej szkodliwe). To dobra inwestycja!
M. (2005.04.14)

info

0  
  0
Lewy jak to lewy znaczy niemyślacy!!!!!!!!!!!!!
(2005.04.14)

info

0  
  0
Czy nie lepiej byłoby przedłużyć torowisko na ulicy Browarnej, później Odrodzenia i dopiero na Ogólną. Zawada to przecież jedna z najwiekszych dzielnic miasta.
(2005.04.14)

info

0  
  0
popieram :) ale zapewne ze wzgledow technicznych jest to drozsze i trudniej wykonac takie przedsiewziecie ... pozdrawiam
:) (2005.04.14)

info

0  
  0
czy ktoś mogłby mi wytłumaczyc jak ta lina tramwajowa miala by leciec?? albo jakis link podajcie :)
jurex (2005.04.14)

info

0  
  0
dobrze by bylo puscic linie tramwajowa w gore ulicy Krolewieckiej (w kierunq milejewa) a potem Fromborska do Ogolnej, bo ludzie z krolewieckiej mieszkajace w okolicy wojska nie maja mozliwosci dotarcia na zawade [mowie tu przede wszystkim o osobach starszych dla ktorych przejscie na przystanek 13 lub 17 jest nader uciazliwy]
nokia (2005.04.14)

info

0  
  0
ja uwazam ze to bzdurna inwestycja, Elbląg potrzebuje uzbrojenia na terenach inwestycyjnych (chociazby na Modrzewinie) a nie inwestycji ktrore nic miastu poza splendorem nie daja. Potrzebujemy inwestorow i miejsc pracy, bo niedlugo tymi tramwajami beda jezdzic tylko bezrobotni na posredniak... 58 milionow to kupa kasy a my wydamy je na ....
qwerty (2005.04.14)

info

0  
  0
Jurex co Ci dużo wyjasniać, będzie to przedłużenie z petli Ogólna na petlę Fromborska. Żadnych nowcyh linni nie będzie, po prostu 1,3,4,5 będą jechały aż po Fromborską.
(2005.04.14)

info

0  
  0
QWERTY: lamusie jeden, to nie wiesz, że w sprawa Modrzewiny nie stoi w miejscu? Roboty rekultywaycjne terenu sie juz zakończyły, a wkrótce ruszy budowa Dąbka w kierunku Modrzewiny! a za parę lat również i trakcji tramwajowej.
(2005.04.14)

info

0  
  0