A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@ggggggggg - Normalnie szał, jeden raz, brawo.
@rozsądny - Tak trzeba rozliczyć szkodników za budowę elektrociepłowni ostrołęckiej, za CPK, za ekstra prom, za afery finansowe, za nepotyzm, za zadłużanie Polski, za milion aut elektrycznych, za blokowanie zielonej energii, za wycinkę Białowieży i nie tylko, za kaczinflację itd.....
@rozsądny - Jest takie powiedzenie na temat kary boskiej i odbieraniu rozumu. Wypisz-wymaluj post nie"rozumnego"!
Niezupełnie tak. Jako Powiat Braniewski chcieliśmy przejąć linię, a jeszcze nie las. Planowaliśmy także skansen kolejowy na przytanku Braniewo Brama, a potem Stępień Odpowiedź-nie. Bo nie. Bo nie od Elbląga gł. Bo nie do Braniewa gł. Bo... pies ogrodnika sam nie zjadł, a innym nie dał. Jak organizowaliśmy piknik drezynowy, to zażądano... świadectwa dopuszczenia przez UTK drezyn ręcznych do ruchu kolejowego. (Okazało się, że dla drezyn ręcznych nigdy takiego nie wydano bo... nie obozywało). Udało się dzięki pewnej... groźbie. Wystaraliśmy się o sezonowe przewozy turystyczne świadczone przez Arrivę, to... udupiono. Bo konkurent. Wolały jeździć PR... aby przestać.
@lubie.kefir - Ooooo... kolejny pies ogrodnika! W dodatku... konsumuje kefir! Przejdź Waść na oleum, jak radził Zagłoba!
Jak wynika z naszych informacji odcinek Kolei Nadzalewowej od dworca Elbląg Zdrój do nowej rampy przy ul. Mazurskiej nie może zostać oddany w zarządzanie ze względów bezpieczeństwa i strategicznych.
Czyli że co?
@ggggggggg - Pisz tak dalej to j..cenę, że tylko ty skorzystasz
Wszyscy miłośnicy kolei nadzalewowej obowiązkowo muszą wykupić karnety na te drużyny, koszt miesięczny 1500 zł I mogą jeździć sobie do woli
@abdull - To nie pisiory rządzą tym województwem, tylko zgraja PO- PSL-SLD. Fundusz centralny kolej plus wnioskowano na reaktywację nadzalewówki, jednak sejmikowy beton wojewódzki nie wyraził na to zgody, więc najpierw się dowiedz, a później przelej to pisemnie w portelu i nie rób z siebie matołka.
@Gość99 - To prawda, kolej nadzalewowa powstała po to, aby obsługiwać nadzalewowe porty, traktowanie tego szlaku jako scieżkę dla drezyn na pedały uważam za coś niepoważnego. Gdyby istniało nadal województwo elbląskie-ta linia by kwitła, bycie w tym szuwarowo- bagiennym nowotworze to wielka ujma dla Elbląga I powiatów elbląskiego I braniewskiego. Osztyńscy mają chore pomysły, wszystko likwidują, aż zlikwidują to dziadostwo, które służy tylko im, bez żalu z naszej strony.