85
04.01.2022

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
@rocker Dlaczego chociaż nie spróbujesz użyć kontrargumentów na info podane przez "Zapewne to jest fakenews"Na podstawie twojego wpisu, zakładam że nie masz merytorycznych odpowiedzi i dlatego jedyne co potrafisz to kpić z drugiej osoby, ośmieszać ją, manipulować definicjami, stosować zagrania emocjonalne. Dla mnie osobiście są to trafne spostrzeżenia. Zakładając, że się zaszczepiłeś, mam pytanie do Ciebie: wg zapewnień ministra zdrowia z zeszłego roku, po szczepieniach powinna to "być ostatnia prosta"i mieliśmy wrócić do normalności, dlaczego tak nie jest? Ile kolejnych dawek preparatu genetycznego sobie wstrzykniesz.
Eku (2022.01.04)

info

4  
  1
@rocker Poniżej nazwiska części "mędrców"z netu, z których tak kpisz w poście odnoszącym się do wpisu od "Zapewne to jest fakenews"którzy wystosowali apel do prezydenta RP w temacie szczepień. dr hab. W. Julian Korab-Karpowicz, prof. UO, Przewodniczący „Wolne Wybory” prof. dr hab. n. med. Ryszard Rutkowski, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku prof. dr hab. n. med. Stanisław Sulkowski, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku prof. dr hab. n. med. Maria Sobaniec-Łotowska, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku prof. dr hab. n. med. Irena Kasacka, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku prof. dr hab. n. med. Krystyna Lisiecka- Opalko, PUM w Szczecinie prof. dr hab. Jacek Bartyzel, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Prof. dr hab. Jakub Z. Lichański, Uniwersytet Warszawski w Warszawie prof. dr hab. dr h. c. Zbigniew Jacyna-Onyszkiewicz, Uniwersytet im Adama Mickiewicza prof. dr hab. Roman Zieliński, Centre for Biomathematics, Genomics and Evolution prof. dr Kornelia Polok, Centre for Biomathematics, Genomics and Evolution dr hab. Ryszard Zajączkowski, prof. KUL_____apelnaukowcowilekarzy. pl/
Etter (2022.01.04)

info

3  
  1
@Zapewne to jest fakenews - Czy odmawiasz podłączenia do intubacji i respiratora w przypadku ciężkiego przebiegu covid i świadomego bycia osobą niezaszczepioną TAK / NIE ? Czy odmawiasz leczenia na covid podania tlenu w przypadku silnej niewydolności oddechowej TAK / NIE ? Czy odmawiasz przyjęcia leku na covid np. Paxlovid firmy Pfeizer ? Tutaj wpiszę za Ciebie ZDECYDOWANE TAK (bo dopuszczono tylko warunkowo i tylko w USA więc z automatu TAK odmawiasz)W przypadku wypełnienia ankiety na 3 x TAK spisz testament tak na wszelki wypadek.
(2022.01.04)
@rocker - Upraszczasz to celowo czy z własnej ignorancji? Równie dobrze możesz powiedzieć, że grzyb to grzyb i nie ma znaczenia czy muchomor czy borowik.
(2022.01.04)
@rocker W nawiązaniu do Twojego komentarza. Jest jeszcze jeden "mędrzec"z netu, z których tak ochoczo kpisz__Prof. zw. dr hab. Roman Zieliński/ profesor biologii o specjalności genetyka. Proszę Cię żebyś miał taką samą pasję i chęć przeczytania jego opinii na temat preparatu na covid jak w pisaniu swojego komentarza, linki poniżej___ 1 )stolikwolnosci. pl/profesor-roman-zielinski-odpowiada-34-naukowcom-z-pan/_____2 )stolikwolnosci. pl/wywiad-z-prof-romanem-zielinskim/ Na tej stronie jest więcej artykułów lekarzy naukowców, którzy podpisują się własnym nazwiskiem i opierają na badaniach wykonanych wg metodologii badań naukowych. Zastanawiam się, czy reprezentujesz, którąś z instytucji "rządowych"czy to były Twoje prywatne przemyślenia.
Tura (2022.01.04)

info

1  
  0
@Zapewne to jest fakenews - Do przemyślenia. W Polsce 68 tys. 506 osób i przegoniliśmy już kraje takie jak Włochy, Francja, Hiszpania gdzie podobno było tak tragicznie kiedy u nas było ledwie 1000 chorych dziennie. Wyprzedzimy i Niemcy kwestia kilku tygodni po Sylwestrze Marzeń.
(2022.01.04)
Ogarniesz jaranie?
(2022.01.04)
@hd - Konfa jako jedyna nic nie zrobiła
(2022.01.04)
@rocker - Masz rację szczepili nas za młodu, ale sprawdzonymi szczepionkami, które nas chronia przez całe zycie, a nie przez 3 miesiące! bo do tego dążą aby szcepić co trzy miesiące. Masz rację kazdy lek ma skutki uboczne i przed podaniem lekarz sprawdza, czy moze mi go podać przy moich chorobach które posiadam, dodatkowo jesli juz decyduję sie na branie takiego leku, to na własne ryzyko i nikt mnie do tego nie zmusza i tu jest właśnie ta różnica. Może nikt nie mówił że szczepionka ma chronić w 100% ale mówili o 95% a jak jest każdy widzi. oto słowa wybitnego specjalisty cyt. "Nie, z założenia osoby, które szczepimy nie zarażają, bo powinny być zdrowe. Ponieważ jednak nie sprawdzamy, czy człowiek jest z tym momencie nosicielem wirusa, czy nie (jest), to nie. Istotą szczepienia jest wytworzenie takiego poziomu odporności, żeby człowiek nie był zarażony. W związku z tym należy odpowiedzieć krótko i zwięźle: nie – nie będą zarażali, bo nie będą zakażeni"– słowa prof. Horbana z grudnia 2020 roku.
grzesion (2022.01.04)
Fakt - W Belgii w pełni zaszczepionych jest 76% społeczeństwa. W czwartej fali mają (średnio)zgony na poziomie 17 osób dziennie. We wcześniejszych falach mieli średnio 200 osób dziennie. Połączcie sobie kropki niedowiarki i czas wyjść z mroków średniowiecza!
rocker (2022.01.04)

info

3  
  2