A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Drogie Przychodnie, bardzo proszę jako pacjent o powiadamianie o odwoływaniu wizyt. Miałam umówioną wizytę w poradni dermatologicznej i panie z rejestracji nawet nie pofatygują się, żeby zadzwonić do pacjenta, że taka wizyta się nie odbędzie. Ja z kolei od kilku dni nie mogę się do przychodni dodzwonić, mimo że nie było zajęte, a normalny sygnał w słuchawce. Sytuacja jest wyjątkowa, wszyscy wiemy i wszystko rozumiem, ale dobrze by było podzwonić po pacjentach i odwołać ich wizyty lub ogłosić chociaż na łamach gazety, że wizyty się nie odbywają. To tak na przyszłość. Dziękuję.
bazynskiego to pediatrzy szybko im podziękowałem
Czyli nie można
@Tomasz Łuba - Ukłony na powitanie.
Szanowny Panie Doktorze i Prezesie.
Miło zauważyć, że jest Pan na bieżąco z sugestiami pacjentów. Obecna sytuacja zdrowotna pacjentów nie jest ciekawa i nieprędko się zmieni. Drążąc wątek e-kontaktów w sferze e-recept, zapytam się: czy zapotrzebowanie na powtórzenie leków można składać drogą elektroniczną ? Może to być też jakieś ułatwienie dla obydwu stron. Są to sugestie administracyjne, a merytorycznie, jak mi się wydaje, to w Waszej Przychodni pracują Prawdziwi Lekarze godni zaufania pacjentów. Tak trzymać. Oko.
@Oko - Dzien dobry
W naszej przychodni jest specjalny telefon tylko do powtarzania leków-518924470.Można także wysłać takie zapotrzebowanie mailowo:duzymedyk@gmail. com. adres skype do mnie: Duży Medyk Tomasz Łuba
Pozdrawiam
@Pacjentka - ja się dodzwoniłam wczoraj bez problemu, za godzinę miałam gotowe skierowania do odbioru
@xvx - chodzi o Jaśminową -nie dodałam w poprzedni wpisie
A co ze stomatologami w Elblągu