118
16.01.2020

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Linia nr 12 jeździ zbyt rzadko !!! Na Bielanach mieszka kilka tys osób, dzieci dojeżdżają do SP 11,15,6 a autobus 1x na godzinę !!!!! Musi być zmiana. Panie Bartnik, Pan to samochodem jeździ z Lotniczej i nie wie Pan jak to jest autobusem albo tramwajem. .. .
matka1 (2020.01.16)

info

2  
  0
W komunikacji pracuję. ALE PO PRACY NIGDY Z NIIEJ NIE KORZYSTAM. WOLĘ SIĘ PRZEJŚĆ LUB WŁASNY ŚRODEK LOKOMOCJI. MOŻE TO ZBOCZENIE,ALE WIEM SWOJE.
Tak tylko od siebie. (2020.01.16)

info

2  
  0
A linia nr 31 i 11 na cmentarz Dębica. Oba autobusy jeżdżą niemal w tym samym czasie (2-3 minuty różnicy), a potem następny za 45 minut. Ileż można czekać na cmentarzu ?
(2020.01.16)

info

4  
  0
Na Dębicy to się czeka. .. bardzo długo ! Konieczna zmiana rozkładu !!! Mój przedmówca ma rację !!!!!
(2020.01.16)

info

3  
  0
Panie Dyrektorze ma Pan nieprawidłowo zapięta marynarkę. .. .wstyd na takim stanowisku.
(2020.01.16)

info

4  
  0
Zróbcie coś z częstotliwością kursowania 12 bo to śmiech na sali. Coraz więcej ludzi wprowadza sie na Bielany czy Krasny Las, a rozkład ten sam jest. Najgorzej w soboty czy niedziele.
Bloo66 (2020.01.16)

info

4  
  0
Autobus 12 od rynku do Próchnika jedzie prawie 30 minut. MASAKRA!!!!!!ZMIENIĆ TRASĘ. I jeszcze jedno czy wszystkie autobusy i tramwaje muszą się tak wlec.
(2020.01.17)

info

4  
  0
Saperów pierwszy tramwaj 5 33 jak zdążyć do pracy
(2020.01.17)

info

1  
  0
To mam pytanie, do kiedy jest się młodym, a od kiedy wiekowym? Bo to ciekawe stwierdzenie.
Młoda albo wiekowa? (2020.01.17)
Komunikacja miejska to koszt dla miasta czyli też dla jego mieszkańców którzy korzystają z publicznych środków komunikacji ale też dla podatników tego miasta bo część środków pochodzi z budżetu miasta. Można by przyjąć że płacimy dwa razy za ten sam bilet. Ale tak jest nie tylko w temacie kosztów komunikacji publicznej i możemy się z tym zgadzać lub nie. Sedno sprawy leży we właściwej organizacji transportu publicznego w taki sposób aby ten rodził jak najniższe koszty i był dostosowany do potrzeb. Ale z góry należy przyjąć zasadę że to mają być połączenia niezbędne i to w godzinach szczytu a tych mamy w ciągu dnia dwa ze wskazaniem na maksymalne wykorzystanie linii tramwajowych jako bardziej przyjaznych środowisku i zapewniających już dziś dostateczne połączenie wszystkich dzielnic. Autobus ma być tylko niezbędnym uzupełnieniem w godzinach szczytu i tam gdzie nie dociera tramwaj. Oczywiście należy pozbyć się marzeń o połączeniach door to door. lub po prost za nie zapłacić.
(2020.01.17)

info

2  
  1