A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Zwróć jej kulturalnie uwagę. Jesli nie pomoże to powiedz, ze zwrócisz sie w tej sprawie do jej pracodawcy.
Tylko w Elblągu tak. Olsztyn i Trójmiasto wszystkie kasy czynne. Żeby chociaż w pociągu nie doliczali 10 zł
Państwowe to państwowe. Polskie Koleje Prywatne, problem znika.
Skandalem można nazwac to co wydarzyło się w sobote rano przed odjazdem pociągu godz 9.24.Otóż była czynna jedna kasa biletowa a w kolejce było ponad 50 osób z małymi dziecmi i osoby starsze. Jak nas potraktowało PKP w Elblągu to chamstwo w biały dzień. Staliśmy ponad godzinę w kolejce a i tak bilety kupili tylko szczesliwcy. Reszta poszła do pociągu bez biletu. Jechaliśmy wszyscy do Królewa M. na pokazy lotnicze. Hańba i tyle to co wyprawiaja w Elblągu PKP. Zabijcie dechami te kasy. Na dodatek z głośników non stop słychac bełkot niezrozumiały nie zapowiedzi. .Na pastwisko idżcie urzednicy z PKP tam sie nadajecie.
Straszne! Stałam dziś godzinę po bilet na jutro. Stres ludzi tak się udziela, słychać tylko "pociąg mi ucieknie, skandal, jak mogą tak traktować ludzi" wpuściliśmy chyba z 5 osób (ci co nie jadą dziś). Jedna kasa, pani kasjerka wrecz każe pisać skargi, ktoś probował sie skontaktować z kierownikiem -nie było, ktoś próbował skontaktować się z madiami - nie.odbierali...Jedna pani krzyczała...tragedia jakaś????????
Przeżywacie wszyscy, a w tłusty czwartek wszyscy stali pół dnia w kolejce po pączki i nikt nie narzekał. Fakt, że najgorsi klienci to tacy którzy zwracają bilety i kupują miesiąc do przodu i wymyślają bo sami nie wiedzą czym chcą jechać.
@hd - Nieprawda - Deutsche Bahn, francuskie SNCF czy České dráhy naszego południowego sąsiada funkcjonują świetnie będąc firmami państwowymi; to jest kwestia zarządzania z głową, którego w politycznym molochu, jakim jest PKP wraz z całą rodziną okolicznych spółek brakuje, a nie formy własności.
W artykule jest błąd. Otwarta jest kasa PKP Intercity, a zamknięte kasy Polregio.
@RobertKoliński - Polregio nie należy do PKP, a to Polregio odpowiada za brak czynnej kasy.
trzeba zasypać ich skargami na: reklamacje. olsztyn@p-r. com. pl