A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Facet bije na alarm, żebyście za kilka lat nie zdychali z głodu i syfu, a wy go wyzywacie. I kto tu jest poyebem? To właśnie przez takich ydiotów jak wy, mamy to, co mamy. Już nie będę mówił o kraju, bo przez was łupi nas nawet odległy o 100 km Olsztyn.
Niestety Jurkiewicz przeniosła nawyki naboru do LO z pocztowej. Zorientowani wiedzą o czym piszę. Efekty będą już w tym roku. A największa skala oblanych matur zacznie się od przyszłego roku. Zamiana elity intelektualnej na dzieci dorobkiewiczów pociągnęła 1 LO w dół, a teraz pociągnie II LO. No cóż kasa.
Renomę szkoły budowaliśmy przez wiele lat. POwskie układy i zmiany w gronie pedagogicznym zniszczą to w kilkadziesiąt miesięcy.
21 i 35 nono
Patrzę i nadziwić się nie mogę. Większość dziewcząt na zdjęciach - zero delikatności, dziewczęcości, nie obrażając (bo ładne kreacje) ale odwalone niczym gwizdy filmowe. Dekolty do pasa, gołe plecy, mocne makijaże. Rozumiem, że studniówka i że fajnie się ubrać ładnie, ale bez przesady. Po się tak postarzać. To już Panie nauczycielki ubrane skromniej i ładniej od większości uczennic.
co wy z tą szkołą? przecież to nawet nie jest jedną z trzech najlepszych w województwie, w rankingach na 8 pozycji i to za dwoma liceami z Kętrzyna, nawet ogólniak w Ostródzie wyprzedził,ale jak w kółko się wałkuje jakie do dobre liceum do mniej odporni intelektualnie wierzą w te bajki a potem zonk, zwykła prowincjonalna szkółka i rozjałym ponad wszelkie normy marketingiem własnym, zamiast się reklamować niech się zabiorą za uczenie bo efekty są żenujące, drugie miasto w województwie ma 8 szkołę w poziomie nauczania, o czym to świadczy?
co do nauczycielek i ich kreacji to już wiem skąd się wzięło " idwaliła się jak nauczycielka na studniówkę"...żenada poprostu, buty nie do koloru, tam gdzie grubo to ubrane tak aby było jeszcze grubiej, kompletne bezguscie
nid dodac nic ójąć. trafione w setno
@więc- ortografia się kłania.
@rodzic-sukces szkoły zależy po połowie, od nauczyciela i ucznia. Jeśli uczeń do sukcesu nie dołoży swoich 50%, to mamy mizerny efekt. 50% sukcesu ucznia zależy znowu po połowie, od inteligencji i pracowitości. Proszę mi wierzyć, że pracowitość stanowi najsłabsze ogniwo w procesie nauczania. A podobno bez pracy nie ma kołaczy.