Wybrany wątek opinii

Rozwiązanie typowe i stosowane we Wrocku. Jeżeli piesi muszą przejść przez jezdnię by wejść na chodnik, to część jezdni stanowiąca przystanek tramwajowy jest podniesiona, znajduje się na wysepce, wymuszając przed wjazdem na nią zwolnienie. Działa niczym typowa "hopka". Nie ma za co:)
BoTAK! (2025.01.31)
@BoTAK! - Podobnevrizwiazania są także w Łodzi, tu gdzie mieszkam. , w części starego miasta. Bo w centrum tramwaj ma wydzielone torowiska w środku osi jezdni i bezkolizyjne przystanki. Tam trzeba zmodernizować przystanek. Podnieść do wysokości krawężnika, bo jak podjedzie stary Konstal to bez drabiny do niego nie wejdziesz. I na tym przystanku powinna się zatrzymywać też 20 autobus w obydwie strony. Taki przystanek typu bus/ tram. Takie są tu w Łodzi i niech Górecki z ZKM, ponoć specjalista od komunikacji miejskiej, jak się chwali przestanie pie... od lat, że -" nie da się tego zrobić, nie ma takich możliwości ". Bo się da. Tylko ten tym powtarza jak mantrę, że nie da się i tyle.
Czajnik z gwizdkiem (2025.01.31)
@Czajnik z gwizdkiem - Jak się da, to się zrobi- nikt nie twierdz, że się nie da.
VIP... (2025.01.31)
Powrót do komentarzy