Wybrany wątek opinii
Ja bym chciał żeby ktoś dogadał się z PKP (jeśli jest właścicielem) i wybudował porządną ścieżkę rowerową w miejscu torów od rampy na Mazurskiej aż do Fromborka. Trasa płaska, dobra nawet dla dzieci, z fajnymi widokami. Na pewno można by dostać bardzo duże (do 85%) dofinansowanie z Unii i korzystać z podróży w pięknych okolicznościach przyrody. Można tam zobaczyć m. in. fantastyczne Bieliki i wiele innych zwierząt
Do moderacji
Odpowiedz
65
12
@Elbląg piękne miasto - Niemcy wypłacą z KPO tylko trzeba napisać i prosić o dotację.
Do moderacji
Odpowiedz
6
13
@Elbląg piękne miasto - A może obok nie zamiast? Kolej musi wrócić, bez niej cały region jest wykluczony komunikacyjnie.
Do moderacji
Odpowiedz
23
6
@Tutejszy123 - Po co kolej do Elbląga jak jest działająca z Braniewa do Olsztyna
Do moderacji
Odpowiedz
3
16
@Elbląg piękne miasto - Kolej była i pociagiem jezdzily 3 osoby. Chcesz za to płacic? Nie ma popytu na usługi przewozowe koleja.
Do moderacji
Odpowiedz
7
6
Wiadomo, że można przecież dojechać do Olsztyna aby tam się przesiąść do Braniewa. Nawet nie trzeba jechać na Główny, wystarczy już się przesiąść w Gutkowie. Stamtąd najczęściej pustym szynobusem przez Dobre Miasto i Ornete na miejsce. Z powrotem tak samo. Jak to dobrze że Olsztyn to miasto wojewódzkie gdzie się planuje rozwój regionu.
Do moderacji
Odpowiedz
4
2
@Elbląg piękne miasto - Osiołku potrzeba jak najszybciej przywrócić połączenie kolejowe na tej linii kolejowej a nie likwidować i zamieniać na tandetną ścieżkę. W Polsce istnieje dziwna moda na likwidację linii kolejowych. Czerwoni likwidują co się tylko da. Tolkmicko, Frombork, Braniewo sa praktycznie wykluczone komunikacyjnie. Czerwoni już zlikwidowali całą sieć kolei wąskotorowych na Żuławach miejscami robiąc tak fatalne ścieżki rowerowe że już lepiej jechać po jezdni.
Do moderacji
Odpowiedz
10
6
@Korba 666 - Czasy się zmieniły. Teraz niemal każdy ma samochód i jak chce pojechać do Elbląg, albo w drugą stronę, to sobie jedzie i nie czeka pół dnia na pociąg. Za to jest duże zapotrzebowanie na ruch rowerowy i pieszo-turystyczny. Zamiast przepłacać za reaktywowanie koleji, która miała sens 40 lat temu w PRL, lepiej jest właśnie przekształcić ją pod turystykę pieszo-rowerową.
Do moderacji
Odpowiedz
8
6
Trzeba nie mieć kompletnie pojęcia o temacie, żeby pisać takie bzdury. Polecam zobaczyć jak to wygląda na Dolnym Śląsku. Tymczasem u nas kurę znoszącą złote jaja pieczemy nad ogniskiem. Każdy choćby pobieżnie interesujący się koleją, wie że nigdzie w Polsce nie jest ona w tak tragicznym, zacofanym stanie jak w warmińsko mazurskim.
Do moderacji
Odpowiedz
6
1
@Elbląg piękne miasto - Bujaj frędzla gamoniu. Po torach powinny jeździć pociągi, a rowery mogą gdziekolwiek indziej.
Do moderacji
Odpowiedz
0
2
@Elbląg piękne miasto - O i to jest bardzo swietny pmysl, popieram, wreszcie mozna by bylo jezdzic rowerem bezpiecznie i bezstresowo,
Do moderacji
Odpowiedz
2
0
Opowidasz mity! Zapewniam cie ze nie kazdy ma samochod, czasem jezdza z tych miejscowosci zdezelowane busy ale bardzo zadko. Ci co maja samochody to czesto zdezelowane zlomy. Porozmawiaj z Mieszkancami w/w miejscowosci to Ci powiedza jakie jest zapotrzebowanie. Te miejscowosci wlasnie w PRLu mialy lepsza komunikacje i byly bardziej ucywilizowane niz teraz. Obecnie ten region jest zapomniany, zaniedbany. Sciezki mosna sobie budowac osobno a ta linia musi zostac reaktywowana. Niestety jesli przy korycie nadaj beda szkodnicy i likwidatorzy z PO ktorzy potrafia tylko niszczyc, rabowac i oddawac za bezcen w obce lapska to nie ma na to szansy. Linia musi zostac wyremontowana i powinien po niej jezdzic przyjanmniej szynobus.
Do moderacji
Odpowiedz
0
2