Wybrany wątek opinii
5L/100 km to wysokie koszty? 25tys na naprawy? To chyba wspólnie i w porozumieniu z rudym przekrętem bo największym wydatkiem w tych autach jest rozrzad koszt w fordzie 4 tys. Jestem ciekawa co to za naprawy za 25tys zł. Co rok silnik wymieniali? Przyjrzała bym się temu przez odpowiednie służby:)
Do moderacji
Odpowiedz
61
29
@Jaja777 - to ja nie wiem jaki ty rozrząd kupujesz, focus 2017,1.0 ecoboost rozrzad 2tyś
Do moderacji
Odpowiedz
14
4
@Jaja777 - Się fachowiec odezwał. W dupie widziałeś i g... no widziałeś
Do moderacji
Odpowiedz
2
5
@Jaja777 - Dzieckiem jesteś albo zielonego pojęcia nie masz i u mechanika nie byłeś w ostatnich latach. To jest 6,250 PLN brutto / per rok.
UM nie jeździ do Mietka za rogiem tylko za naprawę bierze faktury VAT. To daje Ci 5tys netto / rok koszty obsługi auta.12 latka z nalotem 237tys km. Klocki, tarcze, amortyzatory, wahacze nie wahacze, drążki, końcówki itp itd. wszystko co mechaniczne i wskazane na przeglądach też płatnych. Olej, filtry, serwis klimatyzacji. Chrupkiem prywatnym to można sobie jeździć i wymieniać tylko co diagnosta każe co roku.
Do moderacji
Odpowiedz
4
2
W tych modelach jest rozrzad i kasetą same graty ok 2500 plus wymiana niby by się zgadzało jak nie robisz u janus, a w garażu
Do moderacji
Odpowiedz
2
0
Urząd Miasta nie wysyła Pani Krysi z działu zakupów do Autoland z kartą stałego klienta. Ktoś ten zestaw rozrządu musi kupić, nie kombinować + pompa wody + osprzęt, marżę dać wg uznania, wymienić. To nie jest trzy cylindrowy 1.0 Ecoboost kolego.
Do moderacji
Odpowiedz
5
1
Gównoburza :) śmigam takim 10 lat i przez 10 lat na naprawy wydałam łącznie ok 15 tys. Te auta się nie psują, napewno nie z takim przebiegiem a koszta eksploatacji i amortyzacji nie są wysokie. Ach te faktury :) już je widywałam :)
Do moderacji
Odpowiedz
7
5
@Jaja777 - Pan liczydełko chyba się zaciął 20 lat temu.12-15 auto to skarbonka żeby stan auta nie podupadał z roku na rok. Jak nie alternator to akumulator, jak nie świecie to standardowe czynności eksploatacyjne. Amortyzatory, sprężyny, zawieszenie można wyliczać bez końca. Roboczogodzina w niezależnym warsztacie kosztuje teraz na poziomie 150 PLN netto / rbh.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@Jaja777 - Chyba nigdy nie byłeś w ASO i nie robiłeś na fakturę. Zwykły aku to mojego wozidełka. Aktualnie 600 pln w sklepie, 6 lat temu w ASO - 1200 pln.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@DasModel - To wózek widłowy?
Do moderacji
Odpowiedz
0
1
@Jaja777 - Jak Ci się w Mondeo PowerShift popsuje to powodzenia w naprawach. :) Kolumny McPershinga też do tanich nie należą. Poza tym to lux wyposażenie, wystarczy że elektronika pada i naprawa idzie w tysiącach.
Do moderacji
Odpowiedz
1
1
@Jaja777 - Mam wolny termin w poniedziałek
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@mtsz - Naucz się czegoś o kolumnach McPerson bo mylisz pojęcia a PowerShift naprawia sie jak każda inna skrzynie tylko trzeba miec o niej pojecie.
Do moderacji
Odpowiedz
1
0
@Jaja777 - a wiesz że tego typu naprawy i przeglądy są robione w ASO a nie u Pana Miecia w garażu... ? Tak więc co chcesz nasłać służby na ASO? W sumie może to i dobry pomysł za te ceny jakie mają.....
Życzę powodzenia i trzymam kciuki; )
Do moderacji
Odpowiedz
0
0