Wybrany wątek opinii
Tu napiszę, bo mniejszy tłok. Napiszę komentarz pod autopromocyjnym artykułem firmy Proxmus, bo tam komentarze są wyłączone. Pan Artur Zaborowski, dyrektor handlowy firmy Proxmus chwali się wielkimi gabarytami. które spławił barkami do Gdańska przeciskając się przez Kanał Jagielloński, Nogat, Szkarpawe etc. Ale proszę Pana, nie wiem czy Pan słyszał, ale jakieś 2 lata temu otwarto kanał żeglugowy przez Zalew Wiślany. To taki z pana patriota i elblążanin, że Pan z tego nie korzysta. Szkoda, że na wrotkach Pan tego nie wywiózł.
Do moderacji
Odpowiedz
8
7
Nie znam tego konkretnego przypadku. ale barki pływające po śródlądziu, nie mają prawa wyjść na morze. A barki morskie, są trudno dostępne, dużo droższe i nie zmieszczczą się do rzeki Elbląg. Bo putinowcy i szubrawcy, przez trzy lata po otwarcu pomnika suwerenności, zastawiają pogłebiarkami rzekę, że żglówki mają problem z przepłynięciem.
Do moderacji
Odpowiedz
5
3
Tu napiszę, bo mniejszy tłok. Napiszę komentarz pod autopromocyjnym artykułem firmy Proxmus, bo tam komentarze są wyłączone. Pan Artur Zaborowski, dyrektor handlowy firmy Proxmus chwali się wielkimi gabarytami. które spławił barkami do Gdańska przeciskając się przez Kanał Jagielloński, Nogat, Szkarpawe etc...
Do moderacji
Odpowiedz
1
1
Nie wiem czy zrozumiałeś że sam siebie zaorałeś. Masz dowód że kaczy rów był kompletnie niepotrzebny ekonomicznie. To była maszynka to rozkradanie budżetu
Do moderacji
Odpowiedz
6
2
@Pomnik kaczyzmu - Dowod czego? Na razecie ciegle trwaja prace, takze kanał zeglugowy jest obecnie dla takich barek niedostepny, stad proxmus musial przeciskac sie przez kanal jagielloonski, co zapewne bylo czasochlonne i kosztochłonne.
Do moderacji
Odpowiedz
2
2