Wybrany wątek opinii
TAKA OKAZJA!, ŻEBY ZAREKLAMOWAĆ WSZĘDZIE ELBLĄG i oczywiście, jak zwykle. OKAZJA NIEWYKORZYSTANA.
No, które miasto ma tak, jak MY? Tj.60 km do Gdańska, 30 do morza, 60 do jezior, do ewenementu pt. statek po trawie, 30 do Malborka albo do przekopu. Zamiast rozpropagować to położenie miasta i choćby trochę poopowiadać o słynnym Bienale, Zanechu, łyżwiarstwie szybkim, Drużnie, a nawet o gwiazdkach piosenki, to ważniejsze było pokazywanie, jak kwiatki układać albo ileż można było gadać o globusach?
Do moderacji
Odpowiedz
5
4
@Zirytowana - Lalka o scenariuszu śniadaniówki decyduje TVP. Ślepa chyba jesteś uważając, że nie była to promocja miasta. Była to najlepsza promocja miasta od lat - podpowiem Ci - całkowicie za darmo. Za udostępnienie placu pod koncert i ugoszczenie ekipy telewizyjnej na bulwarze. Oglądałaś to powinnaś widzieć każdą informację o Starówce, Bażantarni i promocji turystycznej miasta.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@Zirytowana - Wiesz co turyści zagraniczni mówią na przekopie? Kiedy to będzie otwarte dla statków? Bo pusto. Janusze z kolei są poirytowani. Na przekopie ani kręconej frytki ani gofrów. Bo jak jest punkt widokowy to musi być gastronomia. Poniosło Cię żeby Mazury tu reklamować. Elbląg skorzystał. Takiej armii ludzi na koncercie nie było tu nawet na Dniach Elbląga.
Do moderacji
Odpowiedz
0
1
Nie za darmo laluniu, dane o których można przeczytać, że np. „Koncert z piknikiem Lato z Radiem w Raciborzu będzie kosztował 400 tys. zł” Nic nie jest za darmo!!!!!
Do moderacji
Odpowiedz
1
0
To TVP nie zrobiła wnikliwego wywiadu n/t miasta
Do moderacji
Odpowiedz
0
0