Wybrany wątek opinii

W elbląskim muzeum potrzeba dobrego marketingowca. Mieszkańca czy turystę trzeba umieć do siebie przyciągnąć. Dlaczego w sezonie letnim muzeum otwiera się dopiero o 11tej? Dlaczego jest zamknięte 1 i 3 maja kiedy jest długi weekend? To samo w inne letnie długie weekendy. Dlaczego nie ma jakiejś fajnej ulotki, która informowałby zwiedzających jakie w muzeum są wystawy, wydarzenia? Dlaczego cennik jest taki skomplikowany, że nie wiadomo o co w nim chodzi? Dlaczego w noc muzeów trzeba było zapłacić za bilet? Ile osób przyszło do muzeum w Noc Muzeów? Bo do Muzeum w Ostródzie ponad tysiąc. Muzeum elbląskie ma świetne wystawy, ale marketing słabiutki.
(2024.02.21)
To UM Elbląg odpowiada za promocję kultury, to tam jest specjalna komórka odpowiedzialna za to...
(2024.02.21)
Tak, ale to muzeum odpowiada za swoją promocję i marketing. Popatrz na Galerię EL, do każdej wystawy są materiały promocyjne. Trzeba umieć się sprzedać i komunikować przed wszystkim z mieszkańcami Elbląga, a także z turystami. Światowid też na okrągło promuje swoje warsztaty, jarmarki, wystawy, wernisaże, DKF, opery itd.
(2024.02.21)
Powrót do komentarzy