Wybrany wątek opinii
W elbląskim muzeum potrzeba dobrego marketingowca. Mieszkańca czy turystę trzeba umieć do siebie przyciągnąć. Dlaczego w sezonie letnim muzeum otwiera się dopiero o 11tej? Dlaczego jest zamknięte 1 i 3 maja kiedy jest długi weekend? To samo w inne letnie długie weekendy. Dlaczego nie ma jakiejś fajnej ulotki, która informowałby zwiedzających jakie w muzeum są wystawy, wydarzenia? Dlaczego cennik jest taki skomplikowany, że nie wiadomo o co w nim chodzi? Dlaczego w noc muzeów trzeba było zapłacić za bilet? Ile osób przyszło do muzeum w Noc Muzeów? Bo do Muzeum w Ostródzie ponad tysiąc. Muzeum elbląskie ma świetne wystawy, ale marketing słabiutki.
Do moderacji
Odpowiedz
13
8
To UM Elbląg odpowiada za promocję kultury, to tam jest specjalna komórka odpowiedzialna za to...
Do moderacji
Odpowiedz
21
1
Tak, ale to muzeum odpowiada za swoją promocję i marketing. Popatrz na Galerię EL, do każdej wystawy są materiały promocyjne. Trzeba umieć się sprzedać i komunikować przed wszystkim z mieszkańcami Elbląga, a także z turystami. Światowid też na okrągło promuje swoje warsztaty, jarmarki, wystawy, wernisaże, DKF, opery itd.
Do moderacji
Odpowiedz
4
10