Wybrany wątek opinii

Obrotnicę ołówkiem można sobie rysować, taka inwestycja. Nie chodzi o stronniczość ale bezczynność jednej i drugiej strony. Kiedy w 2020 roku mowa była o inwestycji wszyscy mówili jednym głosem. Port sondował koszty, od 8 do 20mln PLN, Urząd Morski rekomenował rozwiązanie najdroższe jako funkcjonalnie najlepsze, Minister też klaskał. Inwestycja może być sfinansowana z tworzonego specjalnie na takie cele Funduszu Morskiego dla małych portów, który - jak informuje Minister Gospodarki Morskiej - ma być wkrótce wyodrębniony z budżetu państwa. Stan na 2023.Koniec balu port do przejęcia przez rząd.
(2023.05.17)
Tu by sie chyba UE wtracila jako nielegalna pomoc od panstwa dla prywatnego podmiotu, wiec upadlo.
(2023.05.17)
No jakby rząd PiS liczył się ze zdaniem Brukseli. Obrotnica jako element infrastruktury technicznej rzeki będącej kanałem żeglugowym dla statków handlowych już dawno powinna zostać wpisana w przetarg jednolity pogłębienia toru wodnego na całym jej odcinku. Ja nie wyobrażam sobie pięknej autostrady, do której zjazdy i drogi lokalne ma sobie budować dany lokalny samorząd. W ten sposób rząd rozgrywa sobie swoje gierki.
(2023.05.17)
A kamienie milowe to niby co jest? Zgoda na FitFor55? To jest wszystko zgodne ze zdaniem UE.
(2023.05.17)
Powrót do komentarzy