Wybrany wątek opinii
Obrotnicę ołówkiem można sobie rysować, taka inwestycja. Nie chodzi o stronniczość ale bezczynność jednej i drugiej strony. Kiedy w 2020 roku mowa była o inwestycji wszyscy mówili jednym głosem. Port sondował koszty, od 8 do 20mln PLN, Urząd Morski rekomenował rozwiązanie najdroższe jako funkcjonalnie najlepsze, Minister też klaskał. Inwestycja może być sfinansowana z tworzonego specjalnie na takie cele Funduszu Morskiego dla małych portów, który - jak informuje Minister Gospodarki Morskiej - ma być wkrótce wyodrębniony z budżetu państwa. Stan na 2023.Koniec balu port do przejęcia przez rząd.
Do moderacji
Odpowiedz
2
0
Tu by sie chyba UE wtracila jako nielegalna pomoc od panstwa dla prywatnego podmiotu, wiec upadlo.
Do moderacji
Odpowiedz
5
0
No jakby rząd PiS liczył się ze zdaniem Brukseli. Obrotnica jako element infrastruktury technicznej rzeki będącej kanałem żeglugowym dla statków handlowych już dawno powinna zostać wpisana w przetarg jednolity pogłębienia toru wodnego na całym jej odcinku. Ja nie wyobrażam sobie pięknej autostrady, do której zjazdy i drogi lokalne ma sobie budować dany lokalny samorząd. W ten sposób rząd rozgrywa sobie swoje gierki.
Do moderacji
Odpowiedz
2
6
A kamienie milowe to niby co jest? Zgoda na FitFor55? To jest wszystko zgodne ze zdaniem UE.
Do moderacji
Odpowiedz
3
0