Wybrany wątek opinii

Port w Elblągu. Pewnie, że można zrobić coś głupszego i wymyślić go w Dsłonce. Też nad rzeką i bliżej kaczego rowa.
GłębokaMyśl (2023.03.07)
@GłębokaMyśl - To jest chore, to co piszesz!!!!!?
(2023.03.07)
@GłębokaMyśl - Przypominam, że w roku 1855 w stoczni elbląskiej zwodowano pierwszy w Niemczech stalowy statek parowy Borussia! A w roku 1972 w toczni elbląskiej zwodowano 50 statków! W XIX wieku można było, a dzisiaj, przy nowoczesnych urządzeniach do pogłębiania nie można. Sprawdź na mapie w jakiej odległości od pełnego morza jest np port w Hamburgu lub Londynie!
(2023.03.07)
GM zaproponuje porównanie szerokości i głębokości rzek nad którymi leżą porty Hamburga, Londynu, Szczecina z parametrami żeglugowymi rzeki Elbląg. "Przypominam, że w roku 1855 w stoczni elbląskiej zwodowano pierwszy w Niemczech stalowy statek parowy Borussia! A w roku 1972 w toczni elbląskiej zwodowano 50 statków!" No to może jeszcze warto sprawdzić ich parametry, długość, szerokość, tonaż. Może się okazać, że owe statki to barki płaskodenne...
GłębokaMyśl (2023.03.07)
@GłębokaMyśl - Prosze nie manipulowac. W 1925r w Elblagu zbudowano prom kolejowy Schwerin o parametrach 108x18x4,5m glebokosci zanurzenia, droga pani.
(2023.03.07)
@GłębokaMyśl - Czy to "natura" uczyniła takie parametry Łaby i Tamizy, czy ciągle prace pogłębiające! Nienawiść do obecnego rządu zabrała ci całkowicie zdrowy rozsądek!
(2023.03.07)
"W 1925r w Elblągu zbudowano prom kolejowy Schwerin o parametrach 108x18x4,5m zanurzenia, droga pani. " GM nie manipuluje. GM zadaje pytania. Świetnie, czy wiadomo jak Schwerin wydostał się z Elbląga ? Co to ma wspólnego z dzisiejszymi realiami i próbami robienia na siłę IV portu RP z parkingu dla TiRów ?
GłębokaMyśl (2023.03.07)
"Dzięki pogłębieniu toru wodnego do hamburskich terminali mogą teraz zawijać kontenerowce zabierające 1800 TEU więcej niż dotychczas. To jednak nie jedyna zakończona inwestycja zwiększająca możliwości portu. Nieopodal Wedela zrealizowano mijankę umożliwiającą mijanie się statków o szerokości poniżej 104 m. Dodatkowo tor wodny pomiędzy Wedelem a ujściem rzeki Stör został poszerzony z 300 do 320 metrów. Tutaj mogą mijać się statki o łącznej szerokości mniejszej niż 92 metry. Jak poinformowano w komunikacie prasowym, w praktyce okazało się, że szczególnie ta sekcja ułatwia armatorom pracę. " Materiały portalu Intermodal News. pl
GłębokaMyśl (2023.03.07)
@GłębokaMyśl - Idiota
(2023.03.09)
Powrót do komentarzy