Wybrany wątek opinii

Rosyjski ZWIADOWCZY samolot i dwa UZBROJONE myśliwce latają tuż przy granicy sojuszu NATO, kolego. Tak to jest skandal. Tak TU jest NATO, czy się rusku Ci podoba, czy nie.
­­­­­­Np. (2023.02.14)
@­­­­­­Np. - A w którym dokładnie miejscu? Bo założę się, że było dokładnie odwrotnie - prowokatorzy z NATO latali blisko granicy z Rosją. Co tam robiło wtedy NATO? Wydawało mi się, że samoloty szpiegowskie mają to do siebie, że są trudne do namierzenia. I co właściwie Ci Rosjanie mieli szpiegować w Polsce, skoro Polska jest przecież świętym i nieskazitelnym krajem, który świeci przykładem dla innych?
(2023.02.14)
Głupi jesteś jak but. Samoloty szpiegowskie są zbędne w erze satelitarnych zdjęć itp.
(2023.02.14)
Słowo klucz - transponder. Jeżeli jest wyłączony to taki samolot nie jest widoczny dla systemów samolotów cywilnych. Do tego ten Ił to samolot wywiadowczy, który zbiera dane np. o systemach radarowych. Każdy samolot, który zachowywałby się podobnie również zostałby przejęty jako stanowiący potencjalne zagrożenie.
(2023.02.15)
Ten Ił to konstrukcja z końca lat sześćdziesiątych, więc gadanie o niewykrywalności to można pomiędzy bajki włożyć.
(2023.02.15)
Rosja to prowokator, to po pierwsze. Miał wyłączony transponder ( a ma OBOWIĄZEK mieś włączony) to po drugie, Myśliwce NATO powinny nakazać ruskowi lądowanie to po trzecie. Żegnam
­­­­­­Np. (2023.02.15)
@­­­­­­Np. - Skoro miał wyłączony transponder i był nie do wykrycia, to jak NATO go namierzyło? Przecież widać gołym okiem, że to kłamstwo i prowokatorami było NATO. I na jakiej niby podstawie mam w ogóle uwierzyć, że to prawda z tym transponderem? Przecież od lat wiadomo, że NATO to bandyci napadający na inne kraje, żeby USA miało tańsze surowce. Dlaczego akurat tym razem mieliby mówić prawdę?
(2023.02.15)
Ty, ale ty kumaty, poducz się trochę... Zwykłym RADAREM wojskowym jako obiekt w przestrzeni - samolot bez transpondera, transponder jest dla samolotów cywilnych i daje informację o locie i sprzęcie. Dlatego jest wielkie zagrożenie, gdyż tam (w strefie międzynarodowej) latają też cywilne samoloty i one radaru często nie mają. Dopiero kontakt wzrokowy, ale może być za późno. Jak wyłączy transponder, to nie znika z radaru tylko nie wysyła informacji, to mniej więcej tak, jak głowa strusia w piachu.
­­­­­­Np. (2023.02.15)
Powrót do komentarzy