Wybrany wątek opinii
Do moderacji
Odpowiedz
6
1
@ArturPytliński - Artur to nie przystanek, to ju
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@ArturPytliński - Powyższe porównanie jest swoistą manipulacją - warto dodać kilka faktów:
Nowy Tomyśl: kwota dotacji - 75 tys. zł; liczba przystanków objętych projektem- 3;
Elbląg: kwota dotacji - 30 tys. zł; liczba przystanków objętych projektem - 9.Czyli w Elblągu udało się uatrakcyjnić 9 przystanków w cenie niemal 1 wiaty z Nowego Tomyśla!
Infrastruktura przystankowa, co oczywiste, wymaga okresowej konserwacji i napraw, a z czasem wymiany. Zazwyczaj takie działania podejmowane są w okresie wiosenno - letnim i tak właśnie będzie w przypadku wiat w elbląskiej komunikacji miejskiej. Wspomniana wiata przy ul. Mickiewicza jest przewidziana w pierwszej kolejności do wymiany w roku 2023r. Wiadomo - nowe zawsze wygląda lepiej niż stare, dlatego warto sprawdzić jak wyglądały zielone przystanki z Nowego Tomyśla po pierwszej zimie...
Do moderacji
Odpowiedz
3
0
Do moderacji
Odpowiedz
1
2
@ArturPytliński - nie no super- zróbmy sobie coś drogiego, co po kilku miesiącach słoty będzie trzeba za kolejne złote monety odnawiać... i tak w kółko nawet dwa razy w roku (w lecie deszcz też pada no i słońce, dużo słońca)... to ja już wolę normalne wiaty które chronią od wiatru i zacinającego deszczu - oby było ich najwięcej!
Do moderacji
Odpowiedz
2
0
@ArturPytliński - można zrobić jeśli ty, @ Artur Pytliński będziesz co roku płacił z własnej, prywatnej kieszeni za odnawianie takich przystanków. Wtedy to ok - róbmy. a póki co wiecej normalnych, tradycyjnych wiat!; )
Do moderacji
Odpowiedz
1
0