Wybrany wątek opinii
Ta droga powinna mieć 7 metrów w krawężnikach, a nie 6 minus po 20 cm z każdej strony na cieki. Więc za za ponad 10 mln mamy ponad 1 km dogi szerokości 5.6 metra. Koszt zwiększyłby się nieznacznie, a efekt ? Proszę odpowiedzieć sobie samemu. To taka trochę szersza ścieżka, która można wybudować w miasteczku, a nie w takim mieście....
Do moderacji
Odpowiedz
16
2
@Projektant dróg - Racja! Staram się nie być malkontentem, lecz w tym przypadku zdjęcia mówią same za siebie. Tyle zachodu i kosztów by wybudować tylko taką wąską jezdnię!? Część drogi zajęta przez chodnik(daj Boże, by był mocno wykorzystywany), wraz ze ścieżką rowerową zajmują niewspółmierną szerokość do szerokości jezdni. Na jednym ze zdjęć widać pojazd o DMC 3500kg, który nieomal zajmuje całą szerokość pasa. A co z dużymi zestawami ciężarówek, jadącymi w obydwu kierunkach?! Przecież w założeniu ta konstrukcja ma odciążyć Al. Grunwaldzką. Ale co ja się tam znam....
Do moderacji
Odpowiedz
5
4
@NickOlson - Najbardziej postepowe (lewicowe) miasta jak np. Warszawa zwężają jezdnie, likwidują zatoczki autobusowe. Podobno jest to dzialanie proekologiczne. Elblag rowniez jest lewicowy przeciez i to widac na ulicach. Brak zatoczek autobusowych na ul. Pilsudskiego zwezanie jezdni np. Beniowskiego, czy Mickiewicza, teraz ta drgoa. Elblag to postepowe miasto jest.
Do moderacji
Odpowiedz
3
2
Do moderacji
Odpowiedz
0
2
@NickOlson - Na ul Grunwaldzkiej włodarze miasta powinni postawic znaki zakaz poruszania się samochodow powyzej 7.5 tony ponieważ przez pojazdy wieksze powoduja wstrząsy, grozi to dla mieszkańców zamieszkujacych w blokach pobudowanych przed II wojną
Do moderacji
Odpowiedz
0
6