Wybrany wątek opinii
Juz dajcie spokoj jedynymi slusznym, sensownym i dobrym wyjsciem jest rewitalizacja tej trasy Nadzalewowej. Ale w taki sposób i do czego ja stworzono czyli ruch kolejowy. Podobne kolejki jezdza w regionie co prawda waskotorowe np Zuławska Kolej Dojazdowa i PKM(Pomorska Kolej Metropolitarna ), Bieszczadzka Kolej Leśna i to dziala a taka nad zalewem to fenomen dojazd do plaz i terenow rekreacyjnych ozywienie gospodarcze same plusy
Do moderacji
Odpowiedz
3
2
@Myslec - Kiedy ostatni raz był pan szanowny na plaży we Fromborku, Suchaczu, Tolkmicku albo Kadynach ? Czy może zaobserwował pan ich obłożenie wczasowiczami ? Czy szanowny pan wie, kto finansuje ŻKD ? Kto dla niej pracuje i na jakich zasadach ? GM nie będzie wspominała o tym, że na Mierzei w miesiącach letnich odbywa się coroczny zlot gwiaździsty wczasowiczów w ilościach hurtowych, wielokrotnie przekraczających najśmielsze sny i marzenia włodarzy takich potęg turystycznych jak Tolkmicko, Suchacz, Kadyny czy nawet Frombork. Otwarte wagoniki, wiatr we włosach i nieco rozklekotana infrastruktura to atrakcja ŻKD, którą zwłoki kolei nadzalewowej poszczycić się nie mogą i nigdy nie będą mogły. Za to koszt galwanizacji tego trupa to w całości około 700 000 000 zł, czyli NAPRAWDĘ WARTO ! Razem z dotacjami na jego utrzymanie to lekko 1 000 000 000 zł w ciągu pierwszych 5 lat istnienia zanim ktoś dojdzie do wniosku, ze trzeba to znowu zamknąć, bo gmin nie stać na utrzymanie takich pięknych wspomnień z lat 70-tych XX wieku. ..
Do moderacji
Odpowiedz
0
1
@GłębokaMyśl - To tak jak z autostradami czy drogami szybkiego ruchu. Nie bylo ich bylo ok ale jak zrobili to juz nikt nie jezdzi stara droga nr 7 itd. A co do koleji nadzalewowej to musi byc kompleksowo zrobione w zgodzie z gminami nadzalewowymi plus zaplecze turystyczne a srodki musza poplynac z budzetu panstwa. A tereny sa atrakcyjne dla zeglarzy, ludzi lubiacych cisze dla ludzi co nie lubia mierzejowego kocborowa (tramwajem wodnym na mierzeje(plaze)i powrot na wieczor
Do moderacji
Odpowiedz
0
0