Wybrany wątek opinii
"Link był przekierowaniem na fałszywą stronę banku. Oszust uzyskał dostęp do jej konta i dokonał z niego przelewu na kwotę 1 000 zł. "
Mówiąc prezyzyjnie ta kobieta podała złodziejowi wszystkie potrzebne dane tzn. Login hasło pesel i co najważniejsze kod do aktywacji aplikacji mobilnej aktywowanej na nowym urządzeniu. Potem już tylko wypłata blik lm straciła tylko tysiąc bo miała dzienny limit.
Banki wprowadzają coraz więcej zabezpieczeń no ale niestety za głupotę ludzi nie mogą odpowiadać. Dlatego takie reklamacje banki rozpatrują negatywnie. Nabierają się na to ludzie w każdym wieku nie tylko starsze.
Piszę tu o tym bo zazwyczaj artykuły są mało precyzyjne.
Istnieje mit że klikniesz w link i stracisz pieniądze z konta to bzdura.
Do moderacji
Odpowiedz
3
0
banki to mają głęboko w d klienta, prawda jest taka że powinny w wielu przypadkach ponosić odpowiedzialność a umywają ręce, np. udzielanie dużego kredytu on line gdzie nie zgadza sie dokument tożsamości a niedawno był o takiej pani w mediach, bankom to najlepiej wychodzi dawanie kredytów na 22 % a oprocentowanie lokat na 1,5 % ROCZNIE, złodzieje i tyle
Do moderacji
Odpowiedz
3
0