Wybrany wątek opinii

Następni obudzili się - obwodnica była w planach i musi być wykonana aby odciążyć inne ulice i poprawić drożność transportu przez miasto.
elb (2021.04.26)
@elb - jaki ty transport widziałeś między łęczycką, a marymoncką? ta obwodnica to pomysł iście z d. .. wzięty, a w takiej lokalizacji to już w ogóle argagamedon i dlaczego uliczkę z chodnikami nazywa się obwodnicą?? Obwodnica ma przynajmniej 4 pasy ruchu na dwóch jezdniach rozdzielonych pasem zieleni i nie kończy się w środku miasta na skrzyżowaniu 3 innych ulic o podrzędnym znaczeniu.
(2021.04.26)
Tez uwazam ze nazywanie tej nowej drogi obwodnica za zbyt mocne. Faktycznie bedzie przebiegac po obwodzie miasta i gdy bedzie w pelni ukonczona to znaczy bedzie polaczona z droga S22 a nastepnie "siodemka"wtedy defakto bedzie mogla pelnic funkcje "obwodnicy"ale bedzie to zwykla ulica podobna do Plk Dabka czy 12 Lutego. Nie panikujce az tak bardzo ze beda tamtedy jezdzic Tiry i bedzie olbrzmi ruch uliczny bo nie bedzie. Bedzie zapewne mniejszy niz przez cetralne ulice miasta. Przez ktora bedzie mozna spokojnie przejsc na druga strone ulicy. Tej drogi poprostu brakuje w Elblagu. Spojrzcie na mape miasta ktore wyglada jak "8"szeroka na polnocy, szeroka na poludniu i scisnieta po srodku.
TAK-dla-Wschodniej (2021.04.26)
@TAK-dla-Wschodniej - No to uwaga - czary mary - poniżej zdradzam tajemną wiedzę, wypracowaną przed półwieczem w USA i nadal dziwnym trafem skrywaną przed władzami Elbląga (w skrócie: korki wcale nie znikną, tylko na chwilę się zmniejszą). Jak już dobudujemy obwodnicę przez ulubiony elbląski park i dodatkowo zlikwidujemy tam tramwaj nr 2,to ruch z Łęczyckiej tymczasowo rozbije na dwa kierunki, ale jednocześnie to będzie zielone światło dla rozbudowy kolejnych osiedli w tej części miasta. Cytując sprawdzone od dekad wnioski: "zwiększenie przepustowości autostrady [w przypadku Elbląga - obwodnicy] powoduje wystąpienie trzech efektów paradoksalnie obniżających ogólny dobrobyt i średnią prędkość od drzwi do drzwi: - kierowcy używający dotychczas dróg alternatywnych zaczynają korzystać z rozbudowanej autostrady, - kierowcy do tej pory jeżdżący poza godzinami szczytu zaczynają jeździć w godzinach szczytu, oraz - użytkownicy transportu publicznego rezygnują z niego na rzecz własnego samochodu". I w ten magiczny sposób będą korki zarówno na Bema, jak również na Królewieckiej przy szpitalu - tadaaam!; [pl. wikipedia. org/wiki/Paradoks_Downsa-Thomsona]
RobertKoliński (2021.04.26)
@RobertKoliński - Widzisz tylko ujemne minusy, musisz sie postarac dostrzec dodatnie minusy :)Uwazam ze nic strasznego sie nie stanie, a ludzie jak juz skoncza narzekac to sami beda korzystac z tej ulicy. Ludzie sie dostosuja do nowej sytuacji i dadza rade i biegac i chodzic na spacery i robis grila w bazantarni.
TAK-dla-Wschodniej (2021.04.26)
Powrót do komentarzy