Wybrany wątek opinii
GM podpowie władcom miasta zgrabne rozwiązanie wielu problemów PME. Przenieście panowie PME do Kamienicy Elbląskiej i włączcie ją do miasta. Zbudujcie tam to samo, co w Elblągu robi za port, czyli hektar placu pod polbrukiem. Potem drogę do nowego portu, pomyślcie nad dwupasmową Mazurską do Kamienicy i przebudową linii kolejowej na tym odcinku. Odpadnie wam: pogłębianie rzeki Elbląg i obrotnica. Jednostkom korzystającym odpadnie nawigacja po rzece, która już dla barek jest wyzwaniem nawigacyjnym. Porozmawiajcie z ludźmi, którzy tu przypływają nie motorówkami, żaglówkami czy jachtami motorowymi o długości do 15 m ale dużymi barkami lub zestawami pchacz-barka/ki. TO ONI ZNAJĄ PRAWDĘ.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@GłębokaMyśl - Fundusze spróbujcie pozyskać z UE na rozwój terenów wiejskich. .. ?
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@GłębokaMyśl - Żónt, PARTIA i przyszłe pokolenia będą wam wdzięczne, bo tor wodny do pogłębiania będzie znacząco krótszy i czynność ta będzie łatwiejsza technicznie. Takie rozwiązanie ogranicza też ryzyko powodziowe. Zwłaszcza, że pozwala na postawienie wrót sztormowych przy ujściu rzeki Elbląg do Zalewu Wiślanego.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@GłębokaMyśl - Lokalizacja PME w kamienicy Elbląskiej ma jeszcze jedną gigantyczną zaletę. Gdyby jakimś cudem PME odniósł sukces i musiał się rozwijać/rozbudowywać to będzie miał gdzie, bo tam są wolne tereny, a nie będzie wepchnięty kolanem pomiędzy most Unii a Jachtklub. Choć oczywiście zawsze możemy pomyśleć o pierwszym na świecie kontenerowym porcie piętrowym. ..
Do moderacji
Odpowiedz
2
2