Wybrany wątek opinii

Do tych co sa przeciw. Kilka razy probowano raktywowac tą kolej i za kazdym razem bez powodzenia. Nie ma po prostu popytu na tą linie, ani transporotwego ani turystycznego. Ludzie wolą jeździć samochodami lub autobusami. Tory mają leżeć i niszczeć? to juz lepiej zrobić ścieżkę rowerową, przynajmniej bedzie mozna bezpiecznie pojechac do Suchacza bądź kadyn. Juz teraz green velo przyciaga turystów, taka ścieżka bedzie większą atrakcja niz kolej nadzalewowa.
Jerzy Lebioda (2021.03.23)
@Jerzy Lebioda - Sprostujmy zatem tę kolejną bzdurę i kolejny pokutujący w elbląskim ratuszu i nieskomplikowanych umysłach jego rządców mit - popyt nie tylko jest, ale jest on wręcz ogromny. Od Braniewa, przez wszystkie miejscowości leżące na linii KN, do samego Elbląga. Czego nie ma, to faktycznej możliwości transportu i przewozu w tej chwili, a to za sprawą szkodników i niszczycieli z PO/PSL, którzy najpierw a)za "wygaszenie", czyli mówiąc wprost, zniszczenie tej linii byli/są odpowiedzialni (są na temat tego systemowego "wygaszania"kolei na przełomie stuleci i potem już całe prace naukowe)i b)za storpedowanie w sejmiku wojewódzkim w Olsztynie projektu reaktywacji tej linii - i uwalenie kwoty co najmniej kilkuset milionów złotych dla gmin nadzalewowych, w tym miasta Elbląga - również odpowiadają. Ścieżkę rowerową można zawsze i niewielkim kosztem zbudować przy okazji remontu całej linii KN, zniszczenie linii i zrobienie w jej miejsce wyłącznie ścieżki dla rowerów jest i byłoby skończoną głupotą, marnotrawstwem, nie zapominając również o szkodnictwie i wypięciu się na pracę i wysiłek tych, co tu gospodarzyli - bardzo udolnie - przed nami. Trzeba być totalnie głupim i skończenie bezmyślnym, żeby takiego "ostatecznego rozwiązania"problemu tego szlaku się domagać. (. .. )[zdj. Olsztyn Zachodni - do niedawna rudera na podobieństwo Elbląga-Zdroju. ]
RobertKoliński (2021.03.23)
@RobertKoliński - Ale Ty masz naj***ne w głowie nierobie
(2021.03.23)
Powrót do komentarzy