Wybrany wątek opinii

@RobertKoliński Pomorskie jest przeciwko przekopowi, bo nie jest to w ich interesie - to chyba logiczne. Nikt w polityce nie jest altruistą. A że tobie udało się przekonać lewaków w w-m i Warszawie nie jest zaskakujące - bo w tych województwach przekop jest albo korzystny, albo neutralny. Jakby Elbląg był w Pomorskiem też opinia samorządu Pomorskiego byłaby zapewne pozytywna. Kolej: co z tych środków, jak Elbląg jest w takim położeniu, że w ogóle z tego nie skorzysta? Przejdź się kiedyś na dworzec i zobacz ile osób jeździ do Trójmiasta a ile do Olsztyna, to zrozumiesz że jakiekolwiek inwestycje kolejowe w w-m mają marginalne znaczenie dla Elbląga. A wiele pociągów z Elbląga do Trójmiasta jest sponsorowanych. .. oczywiście przez Pomorze. Do Pomorskiego na pewno bardziej przynależymy niż do warmińsko-mazurskiego - poczytaj trochę historię. Elbląg to zawsze Prusy Królewskie/Zachodnie (z wyjątkiem 20lecia międzywojennego) - czyli prowincja ze stolicą w Gdańsku, nie mowiąc o tym, że zawsze był zintegrowany z Żuławami i Mierzeją. Rozumiem, że zgodziłbyś się jakby ktoś ci zabrał połowę domu? Turystyka - owszem, ale wraz z zachodnimi okolicami - bo bez Mierzei i Żuław jesteśmy poszkodowani. Nie bylibyśmy żadnym 4-5 miastem, tylko 3cim, nie wiem skąd takie głupie rozumowanie. I jak tak jesteś za tymi środkami UE - to odpowiedz czemu ściana wschodnia jest wciąż w tyle mając tyle pieniędzy? (cz. 1)
laskipaa (2019.12.03)
@laskipaa - Ech, jak ty nie wiesz co mówisz - nawet w Zielonych nie ma takiego zagęszczenia ekologów/ekolożek na metr kwadratowy, jak w Razem, a jak zapewne można sobie wyobrazić, to nie są najłatwiejsi ludzie do przekonywania w kwestiach przyrodniczych; na początku to była Mission Impossible, zresztą jedna z przyczyn, dla których startowałem z miejsca, z którego startowałem;) Opinia pomorskiego nie byłaby inna dopóty, dopóki Trójmiasto nie ma interesu w budowie przekopu - a oni albo go nie widzą, albo mają gdzieś, bo tam rządzi PO i "nie, bo PiS!". Kolej - tłumaczyłem, ale chyba nie dotarło: na rozwój kolei środki są właśnie w województwach "zapuszczonych" i to dlatego PiS inwestuje dziś setki milionów złotych w różne linie kolejowe np. w W-M, ale i na całej ścianie wschodniej. Miliony, do których zresztą moglibyśmy mieć dostęp (PKP sama prosi o zgłaszanie się miast zainteresowanych), ale u nas po prostu. .. nikt się tym nie zainteresował i o nie nie wystąpił! (. .. )
RobertKoliński (2019.12.03)
Powrót do komentarzy