UWAGA!
[X]Zgłoś błąd lub naruszenie

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu
poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY
w Dziale Organizacji Imprez i Marketingu
1. Określenie stanowiska urzędniczego: Specjalista/inspektor ds. marketingu i reklamy.
Czas pracy: równoważny system czasu pracy - 8 godzin z możliwością przedłużenia do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, pełny etat, przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec/kwiecień 2025r.
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy na stanowisku związanym z marketingiem, sprzedażą lub mediami,
4) doświadczenie w zakresie prowadzenia profili w mediach społecznościowych,
5) znajomość procedur administracyjnych,
6) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o sporcie, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
7) wysoki poziom kompetencji społecznych oraz cech takich jak: efektywna organizacja czasu i pracy, przedsiębiorczość, samodzielność, kreatywność, umiejętność realizacji zadań w sytuacji stresu i pod presją czasu,
8) wysoka kultura osobista,
9) sprawne posługiwanie się pakietem MS Office,
10) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz publicznych.
3. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie przy organizacji imprez kulturalnych, sportowych lub rekreacyjnych,
2) znajomość programów graficznych, tworzenie grafik zgodnych z zasadami komunikacji wizualnej marki,
3) umiejętność korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych, aplikacji do tworzenia filmów i rolek,
4) znajomość narzędzi i platform AI oraz ich praktycznych zastosowań,
5) znajomość trendów social media, umiejętność ich wykorzystywania oraz świadomość bieżących aktualizacji,
6) prawo jazdy kat. B.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) planowanie komunikacji marketingowej oraz jej wdrażanie, w tym tworzenie pozytywnego wizerunku MOSiR,
2) zarządzanie kanałami social media, tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści zgodnie z przyjętą strategią wizerunkową oraz efektywnościową komunikacji,
3) dobór i wdrażanie odpowiednich technologii AI dostosowanych do specyfiki firmy,
4) monitorowanie i ocena skuteczności wdrażanych rozwiązań,
5) współpraca z mediami,
6) nawiązywanie kontaktów biznesowych z firmami lokalnymi i ogólnopolskimi,
7) sprzedaż powierzchni reklamowych,
8) przygotowywanie ofert, projektów graficznych, wizualizacji,
9) administrowanie stronami internetowymi Ośrodka,
10) przygotowywanie materiałów fotograficznych i filmowych, również ze swoim udziałem,
11) pomoc w planowaniu i realizacji imprez sportowych i rekreacyjnych.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) i list motywacyjny – podpisane własnoręcznie,
2) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany własnoręcznie – wg zał. nr 1 (pobierz plik),
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie wymagane w ust. 2 (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów),
4) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy wymagany w ust. 2,
5) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych – podpisane własnoręcznie - wg załącznika nr 2 (pobierz plik),
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach, referencje.
Wymagane dokumenty należy:
za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg (uwaga: w przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do MOSiR, nie decyduje data stempla pocztowego) lub składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, ul. Karowa 1 - w sekretariacie, pok. nr 9, w terminie od 24 lutego 2025r. do 6 marca 2025r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „DA.111. 2.2025 Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista /inspektor ds. marketingu i reklamy w Dziale Organizacji Imprez i Marketingu w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu, w terminie do 6 marca 2025r.”
Ważne informacje:
1) Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Tylko kandydaci spełniający wszystkie wymagania niezbędne będą zakwalifikowani do dalszego etapu naboru.
3) O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidulanie.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie MOSiR przy ul. Karowej 1 oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) MOSiR
5) Po upływie 1 miesiąca od ogłoszenia wyników naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.
6) Dokumenty kandydatów spełniających wymagania formalne zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
7) Dokumenty kandydatów wyłonionych do zatrudnienia w drodze naboru zostaną zniszczone po upływie 5 lat kalendarzowych licząc od końca roku, w którym przeprowadzony został nabór.