UWAGA!
[X]Zgłoś błąd lub naruszenie
Konsultant/ka ds. sprzedaży
Obsługuj klientów znanej sieci komórkowej i rozwijaj z nami swoje kompetencje przyszłości w obszarze Customer Experience (CX)!
Lokalizacja: Elbląg, Grunwaldzka 2i
Czekają na Ciebie:
Wynagrodzenie 30,50 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu, z możliwością przejścia na umowę o pracę.
Program Poleceń Pracowniczych - zgarnij do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia
Szkolenie wdrażające – pełne wiedzy i praktyki (za które oczywiście Ci zapłacimy!) a po nim ciągłe wsparcie w codziennej pracy.
Rozwój - w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności badania potrzeb klienta, sprzedaży oraz prowadzenia rozmów.
Jasna ścieżka rozwoju – z nami masz realne możliwości awansu! Ponad 50% naszych liderów awansowało wewnątrz firmy, bo wierzymy w rozwój naszych pracowników.
Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Na początku zmiany zapoznajemy się z aktualnymi informacjami i procedurami, a potem:
Kontaktujemy się z obecnymi klientami, aby zaktualizować warunki promocyjne.
Odbieramy także połączenia od użytkowników, którzy są zainteresowani naszymi usługami.
Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskiwanie klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
Wyróżniają Cię:
Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 09:00-21:00 oraz 2 soboty w miesiącu w godzinach 9:00-17:00.
Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość.
Dobra obsługa komputera – wykonujemy wszystkie zadania elektronicznie, więc sprawne poruszanie się po systemach to podstawa.
Pamiętaj – często zaniżamy ocenę swoich umiejętności, więc nie bój się aplikować, nawet jeśli nie jesteś pewny, czy spełniasz wszystkie wymagania. Daj sobie szansę!
Najbliższe szkolenie: 03.02.2025
Aplikuj!: https://apply.careers.transcom.com/pl_PL/careers/ApplicationMethods?jobId=4561&applicationStep=0&source=Portel.pl&tags=&user=&formValues=
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.