UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
W referacie komunikacji rzeczywiście można stracić cierpliwość jeżeli chce się załatwić sprawy związane z rejestracją, doświadczyłem tego w osobiście. Jednak trzeba obiektywnie stwierdzić że pracownicy tego referatu nie są wcale najgorsi w UM, są gorsi. Mojego sprzeciwu nie budzą również numerki i zapisy. bo to wprowadza porządek i oszczędza czas interesantów. Zabrakło jednak komuś wyobrażni ( Panu Chrabąszczowi i jego przełożonym), aby ustalać ludziom terminy za trzy lub cztery tygodnie. PANOWIE, INTERESANT POWINIEN BYĆ ZAŁATWIONY W CIĄGU MAX DWÓCH DNI ROBOCZYCH !!!!! Trzeba nadzorować pracę na bieżąco; przesunąć dodatkowego pracownika do pomocy z innego wydziału, jeżeli tworzy się kolejka dłuższa niż dwudniowa. Są wydziały gdzie pracuje się jakby na pół etatu, biorąc pensję za cały. Można do dostrzeć jeśli się chce. A może zbyt długa praca w urzędzie przytępia wzrok.
zenek