UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
Hipernovy sposób na handlowanie? WP 2001-11-09 (15:38) Od dwóch miesięcy działa w Kędzierzynie (woj. opolskie) supermarket Hipernova. Klienci skarżą się jednak, że ceny widniejące na produktach bardzo często są inne od tych, jakie wybija kasa. Kaktus, którego kupiłem, miał kosztować 4,49 zł, jednak w trakcie kasowania okazało się, że jest o 20 gr droższy - mówi jeden z klientów. Szefowie sklepu zaproponowali mu zwrot nadwyżki. Odmówiłem, gdyż nie chodzi tu o to, żeby za każdym razem, kiedy ktoś robi zakupy, zwracał się o zwrot. Jako klient oczekuję, że będę rzetelnie i uczciwie traktowany, a nie oszukiwany, bo chyba inaczej tego nie można nazwać - mówi mężczyzna. Uwagi naszych klientów przyjmuję do wiadomości jako słuszne i wszystkich, którzy z tego powodu narażeni zostali na przykrości - przepraszam - mówi dyrektor Hipernovy Zbigniew Matyśkiewicz. Zdajemy sobie sprawę z wielu niedoskonałości, które w naszej placówce się pojawiają, a nad likwidacją których usilnie pracujemy. Matyśkiewicz wyjaśnia, że wszelkie ceny na dziesiątki tysięcy artykułów market otrzymuje przesyłem komputerowym z centrali krakowskiej. Wśród wielu cen tzw. "promocyjnych", zdarzają się przypadki, kiedy nowe ceny sklep otrzymuje z opóźnieniem w stosunku do założonego terminu upływu promocji. Czasami są to "poślizgi" kilkugodzinne i w tym czasie zdarzają się różnice, o które mają pretensje klienci. http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?_WID=214699