UWAGA!

[X]

Zgłaszanie opinii do moderacji

Media nieźle podkręcają atmosfere. Ale DB jak zwykle jest mało dociekliwy przez co informacje są niepełne: jedyne powierzchnie w pełni wykorzystane i zagospodarowane to spożywcza HyperNowa, sprzęt EURO RTV-AGD oraz obuwniczy DICHMANN. Z pozostałymi powierzchniami inwestor ma kłopot: na pietrze stoi puste i wolne 700 metrów kwadratowych z przeznaczeniem na fitness klub (brak zainteresowanych na dzierżawę), w pasażu handlowym pozostało około 40% wolnych lokali do wynajęcia. Piszę o tym bez szczególnej satysfakcji i szyderstwa pokazując tylko, że wielkie sieci też mają problem z recesją bez względu na lokalizację swoich inwestycji - podobnie jest także w innych większych miastach Polski. Elbląscy kupcy mogą zupełnie realnie oceniać konkurenta i po tych pierwszych informacjach wstać z pozycji "na klęczkach" bo dopiero najblizsze miesiące rozstrzygną czy w stricte biznesowym ujęciu przegrali rywalizację z CH Ogrody. W innych kategoriach np.: najczęściej odwiedzanego miejsca w Elblągu czy liczbie tzw. biernych klientow (oglądają - nie kupują) raczej nikt nie ma szans - nowość zawsze jest nowością i dopóki się nie opatrzy będzie wzbudzać zainteresowanie.

Ochódzki Ryszard

Anuluj