UWAGA!

[X]

Zgłaszanie opinii do moderacji

Vectrze jeszcze sporo brakuje do telewizji kablowej z prawdziwego zdarzenia, jednak ucieszyło mnie to, że ruszają z Internetem jako usługę w sieci telewizji. Cała sprawa wygląda fajnie i może zagrozić elbląskim providerom Internetu, gdyż ceny za odpowiednio oferowane prędkości dostępu są o wiele niższe. Pozostaje jednak sprawa informacji w Vectrze... Tutaj rozczarowałem się zupełnie. Poszedłem dowiedzieć się wczoraj o kilka technicznych informacji dotyczących usługi Internetu w sieci kablówki. Cóż może być przyjemniejszego niż odwiedziny w BOK-u Vectry. Biuro Obsługi Klienta powinno go obsługiwać jak sama nazwa wskazuje. Po wejściu czekałem kilka minut, aż Pani przy biurku zwróciła uwagę, że przyszedł interesant. Po wyjaśnieniu mojej przyczyny przyjścia (chęć podpisania umowy oraz dowiedzenia się kilku informacji) spytano mnie z jakiej jestem ulicy, po czym uzyskałem odpowiedź, że nie ma o czym rozmawiać. Po krótkiej wymianie zdań dowiedziałem się, że instalacja może mieć miejsce najwcześniej pod koniec marca. Żadnych informacji technicznych nie była mi w stanie obsługa wyjaśnić. Czy tylko mi się wydaje, że coś jest nie tak?

YAC

Anuluj