UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
Problem jest chyba nieco szerszy lub węższy - zależy od punktu patrzenia - co jednakowoż w żaden sposób nie usprawiedliwia naszych drogowców-partaczy. Te mikroskopijne ronda w kluczowych miejscach miasta /Kaliningradzkie?/, spartaczone promienie skrętu na skrzyżowaniach, w których nawet miejski autobus ma problem aby opon nie zniszczyć, nie mówiąc już nic o ciągniku z naczepą /np. Piłsudskiego-Królewiecka/, innych przykładów można podać wiele. Z rozmachem oddane do "użytku" rondo "Wschód" woła o pomstę do nieba, bo kto dzisiaj projektuje zakręt o zmiennym in minus promieniu ??? Każdy, nawet świeżo upieczony adept drogowej inżynierii wie, że skręty /zakręty/ powinny być zaprojektowane i wykonane po promieniu stałym. Dla naszego bezpieczeństwa. A profil drogi i dopuszczalne naciski osi pojazdów to już zupełnie inna bajka. .. bajka dla projektanta? Bulwersuje mnie jedno - napisano już tyle negatywnych opinii na na ten temat, i nic. .. null. ..
BadMan