UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
Sygnalizacja na Ogolnej jest "monitorowana" celem optymalizacji ? .... Wystarczy raz przejechac by wiedzieć, ze to co tam stworzono nadaje się na wystawę nieudacznictwa :/ Osobiście omijam Ogólną jak tylko mogę. Rano: zapchane uliczki wyjazdowe z osiedli, a arteria pusta. Lewoskręty dla najodporniejszych psychicznie. Jazda wprost: zamiast zielonej fali - czerwona. A wieczorem dawcy nerek i tak mają gdzieś całą tą sygnalizację :/ Bielany.. W Elblągu jest tak, że do akcji w temacie bezpieczenstwa na drogach rusza się "po fakcie", czyli najlepiej kilku trupach... Mieszkańcy Bielan błagali o fotoradar i cała sprawa zrobiła się "ważna" po tym, jak ktoś zginął na przystanku... Żenujące... To samo będzie w Dabrowie... Teren zabudowany, a ostatnia prosta do Elbląga to tor formuły 1... ZERO znaków informujących o wyjazdach z osiedli przy Krolewieckiej, że już nie wspomnę o podwójnej ciągłej, czy fotoradarze.. Wyjeżdzjąc z tych osiedli na Krolewiecką z KRZAKÓW ograniczających widoczność praktycznie do ZERA mamy do wyboru: - samochód 100 km/h z jednej strony - wyprzedających się wariatów z drugiej - w najlepszym wypadku miganie długimi przez rozwscieczonego ścigacza, któremu popsuliśmy wrażenia z jazdy 100/h przez teren zabudowany. Do tego TRAGICZNY wyjazd z Leszczynowej - chyba 45 st. pod górkę - tylko czekać aż ktoś w końcu wyskoczy o metr za daleko... Było już parę wypadków w okolicy, ale widać bilans trupów jest zbyt słaby..
Kierowca