UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
SztabCzaskoskiego robiWszystko, by w kampaniiWyborczej odwrócić o 180stopni wizerunekKandydata. I tak, prezydentWarszawy kupujePolskie produktyPromując patriotyzmGospodarczy, w podniosłejAtmosferze składaZnicz podSłupkiem z nazwąUlicy PawłaAda. mowicza przy akompaniamencieTrębacza, a do tego robiPompkę w górach, udającSportowca No i gwóźdKampanii - wrzuciłNagranie z ZenkiemMartyniukiem, królemDisco. Jak mówiPrzysłowie tonącyBrzytwy sięChwyta. CoCiekawe, przez zwolennikówPO MartyniukNazywany jestPisowskim tylkoDlatego, żeWystępował na SylwestrzeMarzeńTVP wZakopanem gdy wPolsce rządziłPiS. Tym razemZwolennicy i działaczePlatformy musząPołykać własneJęzyki iUdawać, że przezLata nieNówiliTego, co przecieżMówili. Myślałem, żeBążury arystokracjiFrancuskiej słuchająRaczej muzykiPoważnej, a nie DicoPolo. I proszę! NawetPrzaśne discoPolo z pisoskiejTVP zostałoUsankcjonowane w tej uśmiechniętejKampanii
donChichot