UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
@K.P.K - No właśnie. Jakby populizm i socjotechnika / socjalizm / socjopatia rządził miastem to tylko w urzędzie miejskim znalazłoby pracę jakieś 2700 osób... a pracowaliby jak jedna wielka rodzina na swoim. Kto miałby jeździć koleją nadzalewową ? Chcesz, o szlachetny, zmajstrować kolejną możliwość do dopłacania do interesu ? TO NIE MIASTO ZLIKWIDOWAŁO tą linię to PKP. Dzisiaj jej reaktywacja to około 560 000 000 zł. Wielce optymistycznie załóżmy, że z linii skorzysta 90 000 pasażerów rocznie / ok.250 dziennie. Bilecik po 31 zł i mamy przychód z biletów 2 790 000 zł. Gdyby nie było żadnych innych kosztów to pierwszy zysk netto kolej osiągnie już po 201 latach. Jednak prąd zasilający wagonik kosztuje, maszynista musi dostać swoje, oświetlenie przystanków, automaty biletowe i takie tam... Już za 500 lat podatnicy będą do przodu !
GłębokaMyśl