UWAGA!
[X]Zgłaszanie opinii do moderacji
Załamany - Twoja sugestia o załatwieniu certyfikatu podważa przede wszystkim Twoją zdolność postrzegania. Jako były pracownik powinieneś był co najmniej zauważyć jak wiele trudu włożono w przygotowanie i wdrożenie procedur pozwalających na uzyskanie jakości. W tym kraju nie będzie dobrze dopóki ludzie będą się zachowywać jak Ty w tej sprawie. Wyleciałeś z urzędu, to nie wyładowuj frustracji w ten sposób. A na efekty certyfikatu trzeba trochę poczekać. Więc Wojująca także powinna zauważyć, że jej doświadczenia z wygranymi 8 sprawami stanowią historię lub skalę porównawczą dla aktualnych działań Urzędu. A kto ma częstszy kontakt ze skarbówką to chyba zauważa nie tylko zmiany wystroju, ale także w organizacji pracy. Więc ja przyglądam się tym zmianom i jestem pełen podziwu, że wielu pracownikom chce się chcieć (należy żałować tylko, że nie wszystkim). A kto zna trochę przepisy w zakresie zatrudnienia w służbie cywilnej (taki status mają pracownicy skarbówki), ten wie że nie tak łatwo "wymienić" pracowników na bardziej kompetentnych. A kto zna trochę przepisy podatkowe, ten wie że nie tak łatwo znależć kompetentnych pracowników w tym zakresie. A kto zna ...... Krótko mówiąc poczekajmy i obiektywnie komentujmy na bieżąco (konstruktywnie), by to co robimy mogło mieć jakiś sens. Najłatwiej jest narzekać i dokładać. najtrudniej o rzetelność.
rzetelny