UWAGA!

[X]

Zgłaszanie opinii do moderacji

Kanał Ostódzko -Elbląski miał służyć do przewozu towarów. Nigdy taki nie był. Utrzymywany jest jako atrakcja turystyczna z pieniędzy państwowych, czyli niczyich. Kanał Falsterbo skraca wydatnie drogę na Bałtyk. Obecnie służy jedynie do celów turystycznych, . Konstytucja 3-go Maja mała wzmocnić Polskę. Była główną przyczyna rozpadu państwa samego z siebie, bez wojen. Kolejka nadzalewowa jest świętym Gralem regionu. Jak funkcjonowała, nikt nią nie jeździł. Na Zalewie nie ma mariny głębokowodnej będącej portem schronienia. Bo do Suchacza nie udaje się pogłębić kajakowego podejścia. Realizowane w ostatnich latach modernizacje pogarszały ten stan. Głównym argumentem za czymkolwiek jest to, że ruscy są przeciw. Zmienimy zasady arytmetyki, i ustawą stwierdzimy, że 2+2=5,bo ruscy uważają, że jest 4.Przed wojną na Zalewie było dziesiątki albo setki stateczków. Kursowały one pomiędzy lokalnymi portami, cegielniami, spichrzami. Obecnie nawet żeglugi pomiędzy Elblągiem a Krynicą nie da się utrzymać, bo nie ma pasażerów. Nie mówiąc o towarach. Rzeka Wisła nic nie transportuje. Nawet Odra, którą odziedziczyliśmy żeglowną, już do transportu się nie nadaje. Ale z pewnością, gdyby nie realizować przekopu, to złotówka nie trafiła by do tego regionu. A jest na co wydawać. Na oczyszczenie wód, utrzymywanie szlaków żeglownych, budowę osłoniętych marin i kotwicowisk.


Anuluj