UWAGA!

[X]

Zgłaszanie opinii do moderacji

Szkoda,że Panowie na zdjęciu nie zapoznali się z zachowanymi dokumentami na temat kosztów utrzymania portu elbląskiego w okresie międzywojennym. Ho, ho i HO. Nieżle miałaby się nalbliższa okolica w promieniu kilkudziesięciu kilometrów, gdybyśmy mogli dysponować taką kasą. A przypomnę jakie możliwości miał wtedy sam Elbląg i fakt iż cała infrastruktura działała, a nie miała dopiero powstać. Przekopanie mierzei to śliczne hasło, zgadzam się z przedmówcą to tylko hasło albo sposób na dorażne przewalenie pieniędzy(nie swoich). Nie trzeba przekopywać M. by wykorzystać wszystkie walory okolic Zalewu: akwen, kolej Nadzalewową, nadającą się do przygody żeglarskiej, kajakowej, dętkowej, rowerowej i jakiej tylko się chce Żuław, o Wysoczyżnie, która nie może się doczekać ścieżek rowerowych, pieszych, stacji ekologicznych i zabytkowych nie wspomnę. Pieniądze na przekopanie- na wspomniane wyżej to by starczyło. Resztę z pewnością uczyniliby mieszkańcy tych okolic. Tak jakoś u nas jest, że posłuch zdobywają tylko hasła, mniejsze ale realne i przynoszące konkretne korzyści kroki nie budzą entuzjazmu. Warmiak: Elbląg wraz ze swoim dawnym terytorium ziemskim nie był nigdy Warmią!!!!!!!Miał związki - np. kościelne z Warmią, ale to nie to samo. Między innymi choć może wydawać się to dziwne, teraz 60 lat po wojnie, jest nam nie po drodze z Olsztynem i zapewniam nie będzie.

Hawgh

Anuluj