UWAGA!

[X]

Zgłaszanie opinii do moderacji

Oczywistym jest, że taki moloch jak PKP ani myśli myśleć ekonomicznie. Jest to kolejna decyzja mająca na celu zmuszenie samorządów lokalnych do subwencjonowania nieruchawego kolosa, lub pozbycia się niewygodnego problemu. A taki mały szantażyk - nie wspomożecie linii - nie będzie połączonka. Kolej nie jest tu bynajmniej żadnym wyjątkiem. Tych "ekonomizacji" więcej w kraju. A reformujcie sobie co tylko chcecie, ale od nas wara. Bo ogłosimy strajk, blokadę, czy Bóg wie, co jeszcze. Weszliśmy w nowe czasy z bagażem, którzy pośpiesznie utykaliśmy po kątach nie robiąc nic, aby solidnie posprzątać po poprzedniej formacji. Kolej z jej niebotycznymi dotacjami jest przykładem tylko jednym z wielu. Przez 13 lat nie doczekaliśmy się ani jednej rozsądnej koncepcji reformy kolejnictwa w Polsce, bo tak naprawdę nikomu z decydentów na tym nie zależało. Jakieś programy cząstkowe, wyłączenie CARGO itp. Ale to wiosny nie czyniło i gdyby tak ktoś przyjezdny mierzył rozwój kraju poprzez pryzmat PKP, powiedziałby niechybnie - u was przez te kilkanaście lat nic się właściwie nie zmieniło. Skansen - prawdziwy skansen.

PROM

Anuluj