UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
słowo-klucz: DOFINANSOWANIE. Firma SprintAir za KAŻDĄ trasę będzie dostawała kilka milionów złotych dofinansowania rocznie. Wszystko oczywiście z pieniędzy wojewódzkich, gdyż to województwo jest właścicielem lotniska. Dopłaty za to, że przewoźnik będzie chciał w ogóle z tego "portu" latać będą oczywiście pod przykrywką umów marketingowych, czy innej nibydziałalności przewoźnika, żeby obejść prawo i zafałszować rzeczywistość. Propagandowo nie będzie to może nawet wyglądało źle: już na starcie kilka tras (nieważne, że kosztem OLBRZYMICH dofinansowań), samoloty mogą też mieć niezłe procentowe wypełnienie (przecież będą mieścić "aż" 33 osoby). A za wszystko zapłacą mieszkańcy szuwarowo-bagiennego, czyli także my - elblążanie, mający 60 km od siebie dynamicznie rozwijający się (drugi terminal, rękawy, dojazd PKM) port lotniczy (bodaj trzeci w kraju pod względem liczby pasażerów, po Okęciu i Krakowie-Balicach), jako jeden z nielicznych w Polsce przynoszący zysk. Do tego zwróćmy uwagę, jaki sygnał dają potencjalnym następnym przewoźnikom władze lotniskaw Szymanach i województwa. Jak dla mnie przekaz jest następujący: pierwszej działającej u nas linii daliśmy ogromne dofinansowanie, żeby tylko chciała stąd latać (choćby "awionetkami"), więc jeśli nie wyciągniecie od nas równie grubej kasy, to będziecie fra. je. r. ami. Ale co tam, kto "bogatemu" zabroni, a my - elblążanie - za to zapłacimy. .. .Cóż, zrównoważony rozwój województwa według olsztyna. ..
jesiotr