UWAGA!
[X]
Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
lub zarejestruj konto na portElu.
To klienci powinni mieć możliwość weryfikacji, jaki system ich obsługi ma istnieć w Elblągu. To klient swoimi pieniędzmi ma prawo wyznaczać trendy rozwojowe, a nie grupy interesów. Równie dobrze jak ERG "Żuławy" to Hipernowa mogłaby naciskać na władze miasta, aby nie zezwalały na powstanie innych hipermarketów, bo to byłoby w ich interesie, tyle że nie w interesie potencjalnego klienta. Złote czasy handlu szczękowego, gdzie za 1 sezon można było zarobić na samochód już minęły drodzy elbląscy biznesmeni. Zamiast walczyć z wiatrakami poszukajcie takich nisz, w które duże sklepy nie wejdą, a wy godnie zarobicie dająć nam towary czy usługi za które zapłacimy nie z braku wyboru, lecz właśnie z wyboru.
MaSer