UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Kochani! Pamiętajcie, że PRAWO JEST PO NASZEJ STRONIE! A to, czy damy się zrobić w konia, zależy TYLKO OD NAS! Cena podana przez sklep jest zawsze CENĄ OBOWIĄZUJĄCĄ! Zatem Autorze. .. zamiast wnioskować o zwrot pieniędzy za towar wystarczy zmienić roszczenie na ZWROT RÓŻNICY POMIĘDZY CENĄ NA PÓŁCE A CENĄ W KASIE. U mnie zawsze działa. Wystarczy NIE DAĆ SIĘ ZBYĆ W PUNKCIE OBSŁUGI KLIENTA. Oto trzy przykłady moich ostatnich zakupów (w różnych marketach w Elblągu i Trójmieście): 1) Spodnie Wrangler - 19,95 (100 zł różnicy zwrócone w POK); 2) HDD WD 500 Gb - 39,90 (180 zł różnicy zwrócone w POK); 3) 4 opony zimowe (235/65/18 4x4) - 596 zł (MÓJ REKORD - 900 zł różnicy zwrócone w POK po 3 godzinach). Pamiętajcie " Ignorantia legis nocet" i dotyczy to również marketów.

znienawidzonyklyent